Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, August 21, 2015

Woow.....mana mau cari: Sanggup ditembak demi Najib!

Ahmad Maslan sanggup ditembak demi Najib

 | August 21, 2015
Ahmad Maslan memegang falsafah sentiasa berada di hadapan pemimpin.
link - VIDEO INSIDE
ahmad-maslan_tembak_600
PETALING JAYA: Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan sanggup ditembak demi melindungi Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.
Katanya, falsafah itu menjadi pegangannya di mana sentiasa berada di hadapan pemimpin.
Kenyataan itu telah dirakam sewaktu ketika beliau memberikan ucaptama pada Majlis Perasmian Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Titiwangsa pada Selasa lepas.
“Kalau ditanya Ahmad Maslan adakah sanggup menerima peluru supaya Datuk Najib (Datuk Seri Najib Tun Razak) tidak kena, Ahmad Maslan akan kata, saya sanggup menerima segala peluru,” katanya yang kemudian disambut dengan tepukan daripada para perwakilan yang hadir.
Terdahulu, dalam ucapan tersebut, Ahmad menyelar tindakan sesetengah pihak yang menjadikan isu berkaitan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan dana politik untuk menyerang presiden parti.
Katanya, Najib telah melakukan seribu satu macam kebaikan tetapi mengapa kebaikan tersebut tidak diceritakan kepada umum.
“Saya harap saudara-saudara, kita buka minda kita, Datuk Najib telah laksanakan seribu satu macam kebaikan, kenapa dengan hanya diceritakan tentang satu kisah dana politik, perkara-perkara kebaikan yang telah dilakukan tidak diceritakan?” soalnya.
Tambah beliau, sebagai rakyat kita seharusnya bijak menilai sesuatu yang benar dan yang palsu dan bukan terus mempercayai fitnah yang telah ditaburkan kepada Perdana Menteri.
Beliau menjelaskan, isu 1MDB dan dana politik yang digembar-gemburkan itu sebenarnya hanya satu isu yang boleh diselesaikan.

9 comments:

  1. Hei Maslan babi...kebaikan najib laknatullah tu sbb dia tabur duit pakai duit rakyat...mana blh....itu rasuah namanye...tak kan kau tak tahu...jgn jadi bodoh lah Maslan...bodek biar bertempat..atau emak ayah kau ni keturunan babi hutan..

    ReplyDelete
  2. 2 juta ringgit punya pukul, hebat Ahmad Maslan. Siapa berani up jumlah ini, dia pasti menyokong orang baru pula!

    ReplyDelete
  3. Jilat la selagi boleh jilat..pengjilat no 1 jibby..

    ReplyDelete
  4. Orang yang cerdik tidak perlu mengampu untuk mendapat perhatian. Akan tetapi orang yang bengap, bodoh, mengidap penyakit rasa rendah diri yang kronik dan tidak berupaya menggunakan akal hanya boleh mengampu bodek atau memijak kepala rakan-rakan untuk mendapat perhatian ketua.....

    ReplyDelete
  5. Ni bukan sekadar jilat,tapi kulum dan sedut teloq.
    Bodek tahap haramjadah

    ReplyDelete
  6. "Boleh diselesaikan" katanya. Selesaikanlah. Suruh Ajib jawap terus terang apa yg telah berlaku. Klu benar Ajib jujur dan tak bersalah dia patut bercuti. Biar para penyiasat buat kerja tanpa diganggu gugat.
    SPRM patut siasat anak Maslan ni juga. Nape bersungguh sungguh mengipas teloq Ajib.

    ReplyDelete
  7. betui ker sanggup nihhh????

    ReplyDelete
  8. betui ker sanggup nih?? ker labun jer lebih...

    ReplyDelete
  9. sori le ..... kena booo je dah macam nak nangis ......kah..kah..kah..!!!!!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa