Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 27, 2011

Ini Tafsiran Mimpi Uncle Seekers

Bomoh Rosmah?

Salam semua,

Entah kenapa ramalan mimpi kali ini (selasa 27-9-2011) hanya ‘Raden’ (gambar dibawah) Najib dan Rosmah sahaja yang muncul! Wajah Raden & Rosmah muncul 3 kali (sebelum tidur, semasa dan waktu bangun). Disini saya luahkan perasaan ‘kecewa’ dalam artikel kali ini. Harap ianya tidak mengguriskan hati pembaca. Terpulanglah pada anda semua untuk menilai peribadi saya. Harap Maaf...
Daripada hari ini, semua ‘kuasa spiritual’ yang diamalkan, yang diletak dalam kereta, dalam rumah, dalam bilik dan dalam beg tangan, haruman, alat solek dan apa & dimana saja semakin susut dan akan berakhir tidak lama jer lagi.

Semua ‘MEDIUM’ yang sedia ada atau yang terbaru dari bomoh yang terbaik sekalipun dalam dunia ini sudah tidak bermakna lagi kerana‘KUASA DALAMAN’ sudah tepu ibarat belon mengempis!

Jika bomoh lain-lain (tak perlulah sebut nama) berjaya ditumbangkan, ‘KUASA DALAMAN’ yang ada pada Rosmah Mansur juga aku berjayaCANTAS dalam masa tidak sampai 100 hari. Semua ikhtiar ini bukan kuasa aku tetapi ini adalah ‘GERAK’ dariNYA.

Kepada yang rapat dengan Perdana Menteri kita ini, tolong sampaikan amanah saya.

"Daripada hari ini cuba perhatikan gerak-geri Rosmah tanpa beliau sedari. Dia pasti ‘resah’ tak tentu hala. Inilah waktu terbaik untuk anda kalau nak tegur, marah, angkat suara atau apa saja selama ini yang anda takut nak buat. Yang penting..jangan gelojoh sebab ‘KUASA DALAMANNYA’ semakin menipis hari demi hari…dia yang sebenarnya semakin takut tak tentu pasal dengan anda. Kalau dia berani pun hanya ‘acah-acah jer’…"

Kalau apa yang saya cakap ini satu penipuan, boleh angkut saya dan sumbat dalam mana-mana ‘tempat tahanan’ dalam Malaysia.

Lagi satu paling senang camni ajelah, kalau dulu orang sekeliling takut dengan Rosmah tapi sekarang ni orang menyampah dan meluat. Dato Sri cuba buat kajian secara rambang.

Mamat ini yang dikenali sebagai Raden memanggil Rosmah sebagai ‘Kak Ros’. (Dia tak boleh sebut perkataan ‘R’ dengan betul). Pada 16 Jun 2011 (klik) aku dah beri amaran padanya supaya menghentikan semua aktiviti mengarutnya sebagai salah seorang ‘broker paranormal’ tetapi masih buat jugak! Sekarang ni ‘kuasa spritual’ lu dah zero “0”..paham tak… “0”…..Menteri-menteri dan VIP yang lain tak payahlah buang masa dan buang duit minta tolong mamat ni lagi sebab dia dah “0”

Lu tak payahlah mengadu lagi buat muka sedih kat VIP tu!

“Apa salah saya pada Uncle buat saya sebegini…?” (nada indonesia)

Memanglah antara kita tidak pernah berjumpa dan kenal dan lu tak salah apa-apa pun ngan wa tapi lu menyusahkan jutaan rakyat Malaysia dengan ‘MEDIUM’ yang kau supply kat dia orang tu! Kalau tulisan aku ini adalah fitnah, kau saman jer aku ikut lunas undang-undang. Kalau kau bangang tentang undang-undang, kitakan dalam dunia paranormal, apalagi? Carilah yang kat Kalimantan tu kasi jahanam sama aku (kalau bolehlah…) …Ulang sekali lagi..lu dah zero “0”….

Kepada semua pembaca, mohon maaf kalau saya menggunakan kata-kata kasar sebegini sebab memang saya 'tak bagi muka’ pada 'AHLI SPIRITUAL' dan ‘BROKER PARANORMAL’ yang 'supply medium paranormal' pada pemimpin-pemimpin Negara saya untuk ‘menyalahguna kuasa’ demi Negaraku Malaysia yang tercinta. Aku Cuma ada satu Negara saja bukan macam orang lain ada “PR” pelbagai Negara.

Abang...Abang Rahman bukan orang politik. Sebaiknya berkata benar adalah lebih baik walaupun ianya pahit. (klik). Yang mampu kita lakukan sekarang hanya ‘berdoa’ bukannya beri harapan palsu pada pembaca dan peminat. (klik)

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

CNP dari blog uncle seekers

4 comments:

  1. Salam Ayahanda;

    Uncle Seekers pandai berdrama... hahaha... ada yang tersirat dalam posting tu sebenarnya...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Yob,

    Menarik punya entry.

    Ye ke Yob ISA drama? Kalau gitu nak tunggu klimaks dia...huhu!

    ReplyDelete
  3. kak mah pegang botol dengan senyuman girang apakah didalam botol tu?kalaulah ianya bahan pembedahan abang jib,tak perlulah ianya ditayang seolah olah mahu rakyat mempercayai yang bang jib memang telah dibedah.seolah olah ingin berkata"adakah kak mah kaki/muka pembohong,meh nenggok ni!!".alahai kak mah ooii!!kak mah ni macam laporan kajian cuaca.."dilaporkan hujan disana sini"..tak hujan disana hujan disinilah tu..tak tipu disini tipu disanalah tu..alahai kak mah ooii!!orang buta dah celik yang bangang pun dah cerdik.

    ReplyDelete
  4. x suka baca tulisan lelaki yg tinggi ilmu ni....unsur riak & takbur tu berlebih2 sngt....ilmu dia power ke tidak, bolayan...tp yg pasti mmg x suka baca blog dia....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa