Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, February 26, 2013

Kalau Projek Gila, Perancangnya Pastinya Orang Gila!

Gila apa agaknya ya?
Sebenarnya puak-puak ni adalah lebih baik tinggalkan PAS dan masuk jer UMNO dan usunglah Ku Li yang dah mati pucuk(maaf cakap)
Ku Li ni mana ada pendirian?
Dulu rumah sendiri pun dibakar - kena tipu dengan Mahathir.
Agaknya nak berpatah balik malu

Satu lagi cukup Islamkah Ku Li ni?
Dari dulu aku dengar macam-macam... 

Orang kanannya pun bakar jambatan
Sorang lagi dah transform jadi katak gemuk

Dalam bab ini
Aku pun yakin dengan ramalan Tulang Besi ni...
Di bawah adalah sebahagian dari N3 di blog ini

AKIBAT PROJEK GILA INI

Sebaik sahaja PAS isytihar Ku LI calon PM, PAS akan kalah di SEMUA KERUSI MELAYU. Dan di kerusi2 campuran, calon2 PAS akan tergolek menyembah bumi apabila pengundi2 Cina dan India beramai2 menolak PAS.

Agaknya inilah kehendak dan kemahuan Ustaz Harun Din serta Che Gu Mustafa Ali. Mereka mahu memberi kemenangan percuma kepada Ku Li dan juga kepada UMNO Barisan Nasional dengan melaksanakan idea gila seperti ini.

Baca selnjutnya di sini

1 comment:

  1. Salam Mountdweller

    Buka giler. Kalau gila maknanya tak sedor. Tapi ini bangang. Bangang bertingkat2 kalah bangunan Warisan 100 tingkat ide ameno tu...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa