Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, February 26, 2013

Pastinya Otak Dia Pun Tempoyak!

Aku ada sikit keraguan 
Walau pun dalam repot dia tu ada tulis keturunan Melayu
Tapi aku syak dia ni keturunan datang dengan kapal juga
sama macam dengan manusia yang dibelanya tu
Manusia jenis ni, jual dan gadai negara pun tak apa sebab negara ni bukan tok nenek dia punya kot?

Satu lagi aku kata dia ni otak tempoyak sebab dalam laporan dia tu kata malaun tu difitnah sedangkan tuan empunya diri pun dah ngaku dan berdalih lagi sehinggakan Tunku pun dipalitnya
Saya tanak komen banyak, buat panas telinga ajer
Nak baca komen lebih lanjut bacalah di sini

1 comment:

  1. biarlah ... pru 13 dah hampir ...

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa