Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, February 25, 2013

Mak Aiihh....Terkejut Monyet Aku!

Benda ni aku baru jumpa dan baca hari ini - benarkah?

Perlis: 16 November 2011, isteri kedua Ketua Dewan Ulama PAS Perlis (bekas), Siti Rosmala Mohamed ketika dalam permohonan fasakh atau permohonan menceraikan suaminya, telah menerangkan kepada Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah beberapa perkara yang amat mengejutkan dan tidak terfikir langsung akan dilakukan oleh seorang Ketua Dewan Ulama seperti Abdul Rashid Rahman, meskipun dia mungkin seorang penganut Syiah yang menghalalkan liwat isteri
Siti Rosmala Mohamed yang juga merupakan seorang ustazah menceritakan, sepanjang 10 tahun mereka berkahwin, dia hanya diberikan nafkah sebanyak RM300 sekali sahaja iaitu pada November 1999 dan kerap kali dipukul. Malah Abdul Rashid juga terlalu kerap melakukan hubungan seks secara kasar dan di luar tabi terutama sekali MELIWAT.

Selain itu, ustazah yang mengajar di Sekolah Menengah Tunku Bendahara di Kodiang itu juga mengaku bahawa Abdul Rashid kerap memukulnya termasuklah di kepala dan dirotan atas sebab-sebab yang kecil. Seperkara yang menarik ialah, Abdul Rashid Rahman tidak pernah lupa tentang ‘nafkah batin’ walaupun nafkah zahirnya tidak pernah ditunaikan.

Menurut Siti Rosmala lagi, setiap hari Abdul Rashid ‘mahu’, malah jikalau dalam ‘pantang’ sekalipun, terpaksalah dia melayan kehendak jantan kemaruk seks itu yang berselindung di sebalik serban, jubah dan janggut kambing.

Itu yang diceritakan oleh Siti Rosmala kepada hakim dan di mahkamah.
Jawatan Ketua Dewan Ulama PAS Perlis sekarang ini disandang oleh Idris Yaakob.
Dakwaannya yg lain:

“Dia hanya pentingkan kepuasan seks semata-mata. Dia tetap mahu saya layan (nafsu) dia walaupun tahu ketika itu saya sakit sebab naik bisul di punggung.  Malah, suami saya itu juga tergamak meminta saya melayani nafsu seksnya antara tempoh 30 Disember 2007 hingga 4 April 2008 lalu, sedangkan ketika itu kami sudah tidak bertegur kerana ‘perang besar. 

Paling teruk, selepas selesai persetubuhan, suaminya itu terus mengarahkan supaya keluar dari bilik untuk tidur bersama anak. 

Sementara itu, Siti Rosmala berkata, demi memenuhi nafsu batinnya itu, suaminya tergamak mengheretnya dari ruang tamu ke bilik, walaupun ketika itu mereka tidak lagi bertegur sapa“. kata Siti Rosmala Mohamad, 38, isteri kepada bekas Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, Abdul Rashid Rahman, 60.
Itulah keluhan seorang isteri kepada Ketua Dewan Ulama Pas Perlis. Beliau kini dalam prosiding tuntutan fasakh di Mahkamah Rendah Syariah. - sumber

1 comment:

  1. Terkejut beruk mak aii!!!!....
    Bom C4 untuk Pakatan Rakyat yang akan diulang tayang berminggu-minggu oleh TV3 suku.

    Buat spoil lah siMamat nih seekor kerana nafsu serakah kamu.

    gmu.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa