Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, June 12, 2015

Demi Melindungi Kejahatan Presiden?

ini tulang besi yang kata...........

WEDNESDAY, JUNE 3, 2015

Taktik Dewan Ulama Utk Burukkan DAP Demi Melindungi Kejahatan Presiden
Bijak Dewan Ulama PAS ubah isu.

Mereka hentam DAP atas bawah konon kerana hudud.

PAdahal DAP marah dgn Presiden PAS kerana Presiden PAS mungkir janji serta langgar keputusan yang telah sama2 dibuat dalam Mesyuarat Pakatan Rakyat.

Malahan, Haji Hadi berjanji untuk membincangkan deraf Private Bill terlebih dahulu sblm dibawa ke Parlimen namun janji tersebut juga dimungkiri.

Tiada kena mengena dengan hudud mahupun hukum syarak.

Makanya ugama mana kah Dewan Ulama PAS ikuti yang mana menghalalkan mungkir janji serta langgar persetujuan bersama seperti yang dilakukan oleh Haji Hadi Awang?.

Sekonyong2 diluluskan usul membatalkan kerjasama dengan DAP hanya kerana mahu melindungi siri perlanggaran dan pemungkiran janji yang telah dilakukan oleh Presiden PAS.

Inikah dia Islam yang diperjuangkan oleh Dewan Ulama PAS Pusat? 

Kenapa Dewan Ulama PAS Pusat tak kutuk UMNO kernaa menipu atas darat dlm isu hudud di Kelantan?


Terang2 UMNO telah tipu PAS dan tidak membentang pindaan Akta 355?


Kenapa nak maki DAP pulak? Apa kena mengena DAP dgn kegagalan pindaan Akta 355?


Cuba jawab misteri ni

TULANG BESI

Baca lagi di sini

10 comments:

  1. PAS parti angkot sampah

    Drebar angkot sampah mesti BUSOK BAGAI SAMPAH jugak kan

    Budak tu kan Bahalol , Otak KOSONG SAJA tau tau ngentot

    Tengok MUKA pon tahu dah ; BAHALOL !!!!

    ReplyDelete
  2. Para pemimpin yang mengaku ulam dan perwakilan yang mewakili ahli PAS yang berdaftar tidak faham antara putus hubungan dengan presiden dan putus hubungan dengan parti,itulah sebabnya usul yang menjerat diri ahli dan perwakilan sendiri,sekarang hendak putar belit pula setelah terasa yang ahli bawahan akan kehilangan sumbaer pendapatan mereka,apakah pemimpin ulama PAS tidak faham perlebagaan atau hanya presiden sendiri sengaja hendak membalas dendam beliau keatas DAP,dimana lojiknya putus hubungan dengan DAP tapi tidak dengan PR adakah pemimpin teremosi dengan cabaran DAP yang jelas cuba membetulkan keadaan celaru yang dicipta oleh presiden PAS sendiri,memang benar kita orang bawahan berasa marah pada DAP yang majtuhkan darjat seorang presiden tapi adakah ahli PAS sedar yang presiden sendiri pernah menjatuhkan tarf serorang presiden dengan merendahkan kemampuan presdien tersebut,tapi ahlinya tidak ambil pusing,apakah emosinya jika kita diperlekehkan sebegitu rupa fikir,sekarang siapa yang kelamkabut DAP tetap dengan pedirian mereka tidak putus hubungan dengan PAS tapi dengan presiden yang telah banyak onak dengan PR,adakah pemimpin sanggup melihat ahli sendiri menempah kesulitan mata pencarian dalam keadaan sekarang ditambah lagi dengan kenyataan mursyidul sementara Dato Harun Din yang begitu ego dengan kemampuan PAS untuk tidak bergantung dengan jawatan dari DAP apakah semua pemimpin ingat ahli bawahan yang begitu setia dengan PAS tidak makan dan tidak berpakaian serta memberi makan anak bini ibu dan bapa ,fikir-fikir lah wahai pemimpin atasan PAS sebelum membuat kenyataan dimedia terutama medai melaun UMNO.Kami ahli bawahn yang berdaftar amat kesal dengan usul yang diluluskan dan sekarang mula hendak diputar belit pula oleh ulama atasan PAS.

    ReplyDelete
  3. DAP dari dulu lagi menentang hukum Islam, apa perlu dibentang kepada kafir? Kita jangan jadi manusia yang tak berakal. Apa yang perlu cuma sokongan pemimpin Islam diparlimen nanti. Tiada kena mengena dengan DAP lahanat.

    Macai2 kat sini pun macam takut je dgn hudud? Ada buat dosa ke dan tak nak berhenti dari melakukan dosa ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno pun sejak merdeka x buat hudud. Perlu pula runding dgnnya. Sudah la pilih ulama dan letak jawatan di penang. Buat malu islam je

      Delete
    2. Umno pun sejak merdeka x buat hudud. Perlu pula runding dgnnya. Sudah la pilih ulama dan letak jawatan di penang. Buat malu islam je

      Delete
    3. Woi dol
      Bkn tkut ngn hudud tp tkut ngn org yg melaksana kn hudud tu..kang elok2 keputusan hakim sume x jatuh hukum,tb2 dtg sorg hamba Allah tu di veto plak keputusan hakim tu..kn ke ssh jadi nye..ketua dewan ulama yg ckp hamba Allah tu blh buat keputusan cmtu..contoh dn bukti ketua ulama tu yg tau

      Delete
  4. teruk nya manusia skg

    ReplyDelete
  5. PAS sudah mampus di kuala selangor dibunuh lebai2 mercun dan ustat2 sampul haramjadah tolol bodoh dan tak sedar diri...golongan anjing2 yg mengaku alim bertopengkan i Islam korang sememangnya keji dan celaka...khaikkk tuiii

    ReplyDelete
  6. Sam sung,,,,kamu usullah LKS atau LGE yang jadi hakim.......boddo dok dapat diajor kata UAI.....

    ReplyDelete
  7. Kalau setara perangai Presideng PAS sekarang nak laksanakan Enakmen Hudud? Jawabnya ramailah ProLib kena potong tangan...... Majoriti yang dok cerita pasal Hudud tu bukannya pernah baca atau faham pun tentang Enakmen tersebut cuma perangai macam burung kakatua sahaja yang suka sebut apa yang orang kerap sebut. Buatlah Hudud sekarang kalau kempunan sangat, solat jamak dan qasar pun tak habis belajar sibuk nak Berhudud. Apa kafir kalau tolak Hudud? Berbilion lah manusia Islam yang jatuh kafir di negara dalam dunia ni kerana tak laksanakan Hudud ye? Nak sangat Hudud, pergi tinggal kat Brunei (keluarga di Raja dikecualikan Hudud), Habsyah, Sudan, Somalia dan Afghanistan (macam Hassan Malek pula......tak suka harga barang dan minyak naik pergi tinggal kat negara yg harga minyak murah).

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa