Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, June 25, 2015

Saya kembali.........

Pemandangan indah dan ajaib di langit ciptaan Allah
 
 
Sebenarnya bukan cuti blogging di bulan Ramadan tetapi TM paksa saya bercuti kerana masalah line yang buat hal berpanjangan..........jadi mohon maaf banyak-banyak

Pada 22 Jun saya dan isteri ke KL
 Semalam 23 Jun berbuka di sini sambil sambut hari lahir cucu yang genap setahun
 Ungku Zul Farrel dah berumur setahun pada 23 Jun 2015
 Yang tua dan dewasa dengan juadah nasi baryani kambing
 

10 comments:

  1. Selamat kembali dan selamat bersahur.

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Hmmmm sedapnye ! nasi berani tuh,
    Mudah-mudahan cucu tu sihat wal 'afiat
    Amiiiin ! tq

    ReplyDelete
  3. W'salam Pak Karamu

    Insya Allah doa tuan diberkati. Terima kasih

    ReplyDelete
  4. Anon 4:51 AM

    Terima kasih dan selamat untuk anda juga

    ReplyDelete
  5. Sedap nama cucu...macam nama sejenis spesis kambing liar dari Australia. Semoga besar nanti baby akan menjadi pejuang tegar menegakkan keadilan di bumi kita ini.

    ReplyDelete
  6. Anon 5:31 AM

    Terima kasih di atas doa tuan semoga diberkatiNya

    ReplyDelete
  7. Bercuti dari mengadu domba adalah perbuatan yg amat mulia.

    ReplyDelete
  8. As salam.Tahniah dan syabas. Semoga tuan beroleh kesihatan yang sihat. Terus menulis. Amiin.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulilah

    Tuan Haji Sekeluarga semua sehat wal afiat

    Alhamdulilah

    ReplyDelete
  10. lan lah dan Anon 1:54 AM 26 Jun

    Terima kasih di atas doa anda berdua

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa