Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, December 27, 2015

Lagi retorik bodoh dan tahyul DAP perintah Malaysia!

Penyambut article ini adalah seorang yang cukup berumur
Takkan tahu mengira dan berfikir logik?
Mungkin terlalu fobia dek ratib karut yang selalu diperdengarkan
Dah UMNO+PAS apa nak ditakutkan lagi..........Melayu mesti selamat dengan gabungan ini kan?
Apa pun amat padan bagi penyokong tegar Hadi............
Ahaakh.......terlalu marahkan Anwar sehingga letak gambar Anwar kat situ.........
Nape tak letak gambar Najib sembang tersengih-sengih dengan Netanyahu di PBB ari tu?

Sunday, December 27, 2015

DAP Iktiraf Israel Jika Perintah M'sia? Apa Sikap PAN..
Sokong DAP bermakna sokong Israel laknatullah.. Mungkin itu ungkapan paling tepat untuk menggambarkan tentang parti cap roket yang kini ghairah mahu 'menjajah' Tanah Melayu melalui pentas politik.

Perbuatan wakil DAP yang marah apabila Malaysia yang ditadbir oleh kerajaan BN, tidak membenarkan pemain luncur angin Israel bertanding di negara ini, jelas menunjukkan bahawa DAP memang menyokong regim Israel.

Sudah lama rasanya Malaysia memutuskan hubungan diplomatik dengan Israel baik dari segi perdagangan mahupun kejohanan sukan. Takkan DAP dan wakil-wakil cinanya tak tahu mengenai ketetapan yang digunapakai oleh Malaysia?

Malaysia menolak sebarang hubungan dengan Israel adalah kerana mengecam perbuatan regim zionis yang membunuh rakyat Palestin secara sewenang-wenangnya. Regim zionis Israel juga secara terbuka bermusuh dengan umat Islam sambil menjajah bumi Palestin.

Perbuatan zalim dan tak bertamadun Israel ini bukan sahaja ditentang oleh Umat Islam di Malaysia, tetapi ia juga ditolak oleh semua umat Islam di dunia.

Jadi mengapakah parti DAP yang di dominasi oleh keturunan pendatang ini berkeras mahu Malaysia membenarkan dua pemain Israel masuk ke negara ini? Mengapa DAP mahu Malaysia mengiktiraf dua warga Israel dan membenarkan mereka 'bersuka ria' di Tanah Melayu?

Ini membuktikan bahawa wakil-wakil DAP langsung tak peduli dengan sensitiviti Umat Islam dan langsung tak kisah dengan dasar diplomatik Malaysia sebagai sebuah negara Islam terhadap Israel laknatullah yang anti Islam.

Cuba bayangkan jika DAP bersama gerombolan Pakatan ditakdirkan memerintah Malaysia, sudah pasti negara ini akan mempunyai hubungan yang sangat mesra dengan zionis Israel dan segala sekatan dasar diplomasi negara dengan Israel akan dihapuskan.

Inikah yang umat Islam mahukan? Inilah agenda jahat DAP yang mahu menjahanamkan Umat Islam dan bangsa melayu dengan fahaman sekular mereka. DAP sokong Israel.. Siapa berani nafikan kenyataan tersebut? - Big B/Utaranews.com

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Apa sikap PAN (Parti Amanah)?

# cer baca ni pulak: Jika DAP menang 56 kerusi parlimen, ia tidak dapat membentuk kerajaan Pusat.

7 comments:

  1. Maaf..ibnu hasyim ni bodoh ke sengaja buat bodoh? UMNO bukan saja menyokong..tetapi mengupah syarikat yahudi @israel APCO consultan PR untuk imej PM dan Malaysia takde pulak dia risau dan 'menyalak'? Susah juga kalau kita ni juling dalam politik dan wala sampai hilang rasional...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ibnu hasyim menang penyokong tok tok Hadi bawang. Blog dia pun kerap Kali buat cerita XXX. Ini lah dkatakan penyokong blind pig. Hi hi hi.

      Delete
  2. Najib win sbb bole ternak puak2 lebai hingga wala pd umno

    ReplyDelete
  3. Pas tak HINGIN langsung dgn Umno lebih-lebih lagi Dap. Yg hangpa dok jaja Pas+Umno apasal?. Dah tak ade modal nak jadikan isu ke? Atau nak tutup kes kerakusan puak kamu membaham duit rakyat ke?

    ReplyDelete
  4. Heran aku... bila ahli dap tu ( dah tarik balik kenyataan tu.) Mempertikaikan kj batal permit ahli sukan israel tu.. berkokoh pascai2 pas tanya apa sikap AMANAH tentang kenyataan dap tu.. dah pm kita bersalam dan berbual mesra dgn pm israel tak pulak mempertikaikannya.. patut tanya lah skg tuang presiden kenapa skg mesra najib. Aku tgk pascai2 ni kalau komen..selalu tanpa mempeduli peristiwa lalu dan sdg berlaku..patut peristiwa dulu dan peristiwa skg seiring..baru itu di namakan pendirian parti..

    ReplyDelete
  5. kalau nk citer baik buruk israel jawapnya btul..israel lg baik dr umno...israel jaga rakyat dia dgn lebih baik berbanding umno yg islam peganganya..umno nk kasi rakyat mampos...cuma bila bab baitulmaqdis mmng israel lg zalim..tp dia zalim lwan nya...tp kita rakyat sendiri kerajaan bertindak zalim...mane lg teruk...umno or israel...

    ReplyDelete
  6. Blogger Ibnu Hashim (Pak Uda Flat Sri Wangi - Pi Pi Mai Tang Tu) ini tiada bezanya dengan Blogger Omakkau (Gila But**h Khalid Gagap). Dah tua nak mampus pun tak reti-reti menyatakan kebenaran dan yang dia tahu menjadi penjilat Hadi Awang sampai kiamat. Begitu juga dengan Janda Jonggang Omakkau yang gila nak berlaki bekas MB tu.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa