Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 28, 2010

Ungkapan Amarah

Satu ungkapan dari seorang Pengerusi JKKP pada pagi semalam di Kedai Kopi "Demo kaba dok kita hidup selesa lagu ni, ni adalah kerana UMNO dan BN"

"Kita aman dan tok k'kucar kerana BN pandai perentah. Negara lain huru hara, nak idup pun susah".

"Tak reti terima kasih lagi ko?"

Pada saya, dari satu sudut yang sempit ada betulnya tetapi dari satu sudut yang lain, memang silap kerana membelakangan Rahmat dan Nikmat dari Allah.

2 comments:

  1. salam pakdin

    bagi saya ungkapan tu terbalik..PAKDIN TOLONG PESAN KO jkkkp tuh

    "kito mampu jadi hidup lebih senang, kaya raya dan tak dihimpit dengan kos sara hidup dan masalah jenayah yang melampau lebih dari negara lain, contoh terdekat singapura dan brunei kalu UMNO/BN tak perintah kita!!!! berapo billion dan trillion duit rakyat kito habih sebab rasuah dan salah urus negara oleh UMNO/BN sejak tahun 1957..pitis royalti kelate rm20 juto pun lesap gitu sAjo..tanpa ada laporan audit/kewangan yang telus"

    royat ko ore tu, dalam kubor malaikat tanya bangsa ko?

    bagi saya, orang tua sperti ini adalah penyebab gelap masa depan kami generasi muda..dia ni wajib mati dah,hidp pun tak guna,menyusahkan saya saja.

    ReplyDelete
  2. W'salam WARTA365

    Dia hanya cakap ikutkan nafsu marah dan tidak puas hatinya. Bukan dari fikiran dan hati nurani kot?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa