Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, December 31, 2015

Rupanya Mamat ni cukup benci kepada Anwar!

Dr Marzuki AJK PAS Pusat ni diserap oleh UMNO dlm PAS kira2 3 th lebih yg lalu, terus menang pmilihan cai mktmr PAS Ogos 2015

Sikap rasisnya sjak dulu mengalahkn UMNO. Cukup anti dgn DSAI sbgmna lebai2 PAS. Makian puak2 ni kpd DSAI bila berada sesama mereka mengalahkn UMNO. Puak2 PKR Jimin jer buat2 bodo

12 comments:

  1. Bukan kamu yang menentukan mati atau bangunnya seseorang. Ingat kamu baru sahaja naik . Jangan nanti kamu terus terlentang.

    ReplyDelete
  2. Bodoh dan bangsat Dr Zuhdi ni.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahlol gak x kenal mana baik mana burok...ni dah nak jadi bangsat pulak...hahahaha bangang

      Delete
  3. Memang kami sudah tahu...akan menjadi ayam jaguh strategi Pas. Dibantu dengan DUPP...apa nama ketuanya tu? Ana pernah bersalam dengannya satu masa dulu. Sekarang hendak ingat namanya...rasa tidak sanggup. Pengasas sistem 'cai'. Bagaimana kesudahannya...?

    ReplyDelete
  4. Dia tu Tuan Penasihat Hj Hadi...sbb tu lebai2 pas jadi bengong

    ReplyDelete
  5. Klu hadi lawan datuk rani kulup, aku lebih rela undi datuk rani kulup

    ReplyDelete
  6. semoga allah membalas keatasnya dan segala yang menyebelahinya dari segala kejahatanya .insyaalh .tidur tetapi tak lena..kaya tapi tak cukup .gembira tetapi hati merana.dendam kesunat membara,ibadat hanya allh yang tahu iklas atau malas.wajahnya manusia tetapi jiwanya iblis.kita tunggu saat2 kedukaan dan kehunaanya.

    ReplyDelete
  7. memang orang bangang tak kenal yang mana baik dan mana buruk sebab Allah dah tutup mata dan hati mereka " sesungguhnya hati mereka itu sakit dan Allah tambah kan lagi kerosakan pada hati mereka sehingga mereka melihat yang buruk itu sebagai baik dan melihat yang baik sebagai buruk ... dan Allah telah menyediakan tempat kembali yang seburuk-buruk untuk mereka ... "
    tapi puak puak bangsat ni semakin hari semakin durjana, " .... sesungguhnya islam itu bermula sebagai dagang (asing) dan akan kembali menjadi asing ... "
    kita anggaplah puak-puak yang tak tahu memilih antara yang baik sebagai mereka yang belum mengenal islam

    ReplyDelete
  8. Strategic Umngok mskan Si Bangsat ni akhirnye berjaya memecahbelahkan Pakatan Rakyat Dan PAS sendiri. Si Marzuki ni Talam Dua Muka yg Sebenarnye buatkan Pas berpecah

    ReplyDelete
  9. mamat ni menatey gilo.. gi kat canselory UM orey tau belako ..kepalo hotok / tubuh adalah DNA umnu .. sapo nok gi ludoh muko dio ..???

    ReplyDelete
  10. bukan sebab hudud atau nak melaksanakan syariat tp dendam kesumat dan kebencian yg meluap2 semata2

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa