Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, December 1, 2010

Na'uzubillahhi min zalik!

Pun begitu, ada juga hikmah mengapa Allah Taala menggerakkan hati Kesavan Subramaniam sekaligus mencipta peristiwa menggunakan terjemahan ayat 190 dan ayat 191 Surah Ali Imran sebagaimana yang didakwanya... setidak-tidaknya untuk MENUNJUKKAN KEPADA GOLONGAN YANG SUKA SEKERAT, BUANG SEKERAT bahawa perbuatan mereka tidak lain hanyalah sebagai hasutan SYAITAN NIRROJIM dan IBLIS LAKNATULLAH yang tidak ada lain, melainkan untuk membolak-balikkan hati manusia terhadap kebenaran al Quran, Allah Taala dan rasul-Nya!!!!

Article sepenuhnya dari THE FLYING KICK

Apa yang Sdr. THE FLYING KICK katakan itu adalah benar. Ramai orang Bukan Islam membaca petikan ayat-ayat Alqur'an di dalam cerama-ceramah politik mereka. Tetapi apa kita dapati sebenarnya bukan sahaja orang-orang Bukan Islam sahaja yang melakukan perkara itu (petik separuh tinggalkan separuh) bahkan orang-orang Islam sendiri pun kerap melakukan perkara yang sama.

Sengaja saya linkkan N3 ini untuk kita fikirkan perlaksanaannya oleh kebanyakan 'Orang Yang Tahu'. Tidak semestinya Ustaz dari PAS sahaja kerana saya dapati ada juga Ustaz dari parti Melayu Islam lain. Contohnya Mendiang bekas YB Foo Chou Yong yang juga digelarkan Ustaz Yong di Kelantan.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa