Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, March 30, 2014

MH370 - Hanya Maklumat Dari China Yang Boleh Dipercayai: Apa Logiknya Dan Mengapa?

MH 370 : Sang Helang vs Sang Naga.
Posted on Sunday, March 30 @ 12:19:08 MYT
Dilulus untuk paparan oleh KetamBatu

Tiada maklumat yang boleh dipercayai kini kecuali dari China. Mengapa?

Nampaknya China bertindak bijak dalam isu ini.Mereka tidak mempercayai Amerika dan sekutunya seperti Britain,Australia,Peranchis dan New Zealand.

Walaupun bersama dalam mencari maklumat MH370 tetapi China tetap tidak mempercayai musuh-musuhnya terutama AS.

AS dan China mempunyai agenda tersendiri dalam menangani MH370.

AS beria-ia kononnya mencari bukti serpihan MH370.Umpama seorang pembunuh beriya-iya bersama polis untuk mencari mayat yang dibunuhnya.Percaya benar polis terhadapnya hingga lupa ia adalah seorang pembunuh kejam !

Jika AS sanggup bunuh rakyatnya sendiri seramai 3000 orang di WTC dalam Peristiwa 9/11,inikan sekadar seorang dua sahaja warganya dalam MH370.

Jika AS sanggup bunuh 3000 rakyatnya untuk dapatkan "lesen" membunuh puluhan ribu manusia di Afghanistan dan Iraq, inikan sebuah pesawat yang jumlah penumpangnya jauh lebih kecil dari 3000 orang!

MH370 adalah pertarungan antara Sang Helang dengan Sang Naga.Isi kandungan MH370 mempunyai "barang berharga" hinggakan menjadi rebutan sengit Sang Helang dan Sang Naga.

Bilakah tamatnya pertarungan ini?

MH 370 : Tiada maklumat boleh dipercayai kecuali China."

3 comments:

  1. Rasanya MH370 dah terbenam ke dasar laut cina selatan sejak mula hilang dari radar lagi.kerajaan malaysia mungkin dah lama tahu.pesawat yang dikesan berpatah balik kemungkinan pesawat pengebom milik US.alat perhubungan putus selang 14 minit mungkin di sebabkan kebakaran yang berlaku pada pesawat akibat dibom.kerajaan malaysia dalam keadaan tersepit

    ReplyDelete
  2. Manggis yg byk2 tu tak timbol lagi ke?

    ReplyDelete
  3. klu x kna tembak pun mesti kne tawan oleh us,bkn bleh prcaya ngn us skutu israel.. stakat satu kpl trbang apa lah sngt bg us,dh brjuta2 manusia jd mgsa pmbunuhan mereka sblum ni

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa