Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, September 15, 2011

"Saya tak kenal" - Normah Mana Abg. Mat Oii!

Kalau Norma tu ramai Orang Kelantan tahu/kenal, begitu juga dengan Abang Mat.
Kalau Abang Mat kata itu kisah silam/lama ada benarnya!

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu mengakui tidak mengenali Normah Abdul Halim, iaitu individu yang didakwa sebagai wanita dalam perbualan telefon berunsur seks dengannya di lamanYouTube.

Enggan mengulas lanjut mengenai isu berkenaan, Mohamad yang lebih dikenali dengan panggilkan Mat Sabu beberapa kali menyatakan bahawa beliau tidak mengetahui mengenai rakaman telefon berkenaan.

"Saya tak tau dan saya tak pernah dengar...saya tak tau.

"Saya tak kenal (wanita berkenaan)," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PAS di sini, Rabu.

Tanpa menafikan mengenai kesahihan rakaman suara berkenaan, Mohamad juga menyatakan bahawa beliau tidak pernah menonton atau mendengar klip berkenaan yang tersebar menerusi laman YouTube.

Sebelum ini Mohamad dan Normah pernah hadapi tuduhan berkhalwat di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Baru Kelantan.

Bagaimanapun kedua-duanya dibebaskan oleh mahkamah daripada tuduhan tersebut kerana kekurangan bukti.

Normah pada masa itu berstatus isteri orang.

Saya ambik dari sini ajer!

1 comment:

  1. Assalamualaikum Yob,

    udah-udah tu guna tape/video ni kalau nak pekenakan orang. Ni zaman dulu yg tak bape canggih. Zaman sekarang, Wikileaks pun ada kalau nak jatuhkan orang. Nak lawan tunggu PRU13, ye dak?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa