Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, December 23, 2011

Wajah UMNO Dari Pandangan Seorang Ahlinya

“Saya bukan apa bang, saya bertanya kerana saya terlalu rimas melihat keadaan yang tidak menentu sekarang ini. The leaders are all out to enrich themselves. We members have not much problems but the problems are with the leaders. They are milking us dry. I think every leader is doing it and they are protecting each other. We are ruled by mafias and looters. Felda listing and the purchase of the second generation petrol vessels by MINDEF to me are the latest series financial scandals. It’s in billion and billion. There have been too many before and many more to come.” Beliau bersungut. “Semuanya ni kena dihentikan dan yang patut melakukannya ialah orang ramai” sambungnya lagi.

Baca sepenuhnya di sini

1 comment:

  1. Rasanya dah makin ramai kian celik itu yg membuat yg dah biasa duduk goyang kaki di kerusi empok, angguk-angguk, tunjuk-tunjuk rasa panas dah sekarang nie...

    Kita tunggu dan lihat perubahan tak banyak sedikit pasti ada...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa