Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, August 27, 2013

Cerita Gila Babi Pilihanraya Dan SPR Tak Kian Habis?

Masalahnya ialah banyak agensi dan badan yang hilang fungsi dan lupa tanggung jawab serta abaikan amanah dari rakyat kerana sesuatu sebab yang berbentuk peribadi
Alangkah bagusnya sekiranya tenaga, wang dan masa itu dimanafaatkan untuk kebajikan rakyat dan pentadbiran negara?

Pemimpin Malaysia terlalu banyak masa, tenaga dan wang dihabiskan untuk politik!

PAS buat laporan polis terhadap SPR kerana palsukan borang 14
AUGUST 27, 2013
LATEST UPDATE: AUGUST 27, 2013 08:37 PM
PAS membuat laporan polis terhadap Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini berikutan tindakan petugas badan pengendali pilihan raya itu memalsukan borang 14 di kebanyakan kawasan pilihan raya yang dicabar dengan petisyen oleh parti komponen Pakatan Rakyat (PR) itu.

Pemimpin kanan PAS seperti Mohamad Sabu, Salahuddin Ayub, Dr Dzulkefly Ahamd, Dr Hatta Ramly dan Datuk Kamaruddin Jaafar adalah di antara yang hadir ke di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, Kuala Lumpur untuk membuat laporan polis beramai-ramai.

Laporan polis dibuat kerana dalam kebanyakan hujah mahkamah untuk menolak petisyen pilihan raya mengatakan tindakan memalsukan borang 14 adalah kesalahan jenayah. – 27 Ogos, 2013. - sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa