Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, April 13, 2015

Dalam benak aku pun tertanya-tanya juga soalan ni

Dr M: Adakah Jho Low sebahagian dari k'jaan?
mk - 1:46PM - 12 Apr 2015

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dalam serangan terbarunya kepada Datuk Seri Najib Razak berkata "satu suruhanjaya bebas" diperlukan untuk menyiasat kontroversi melibatkan firma pelaburan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Secara khususnya, Dr Mahathir ingin mengetahui ke mana wang firma itu digunakan dan siapa usahawan Jho Low dikaitkan dengan skandal tersebut.

"Siapa itu Jho Low, yang secara tiba-tiba menjadi sangat penting?

"Dalam kerajaan dia tak ada jawatan, dia bukan penjawat awam, tiba-tiba dia ada kuasa?

"Dan ada orang beritahu saya... sekalipun saya tidak kata ia terbukti (tapi saya diberitahu) bahawa dia bertindak seolah-olah dia dalam kerajaan," kata Mahathir seperti dipaparkan dalam satu daripada lima video klip Youtube semalam.

Antara isu lain yang dibangkitkan mengenai bantuan kerajaan BR1M, pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu dan jambatan bengkok yang mana beliau berkata Najib berjanji untuk menyiapkannya.

Dalam satu video klip lain, Dr Mahathir yang juga bekas presiden Umno memberi alasan mengapa Najib patut bersara.

5 comments:

  1. Sepatutnya Mahathir gembira dan mengucapkan tahniah kepada Najib atas kejayaan Najib memasukkan sdr Anwar Ibrahim ke dalam penjara.Sepatutnya mereka berdua sedang merayakannya bukan saling bergaduh dan berbantaian antara satu sama lain.

    ReplyDelete
  2. Jho Low

    Kenapa Jho Low

    Kenapa buksn budak Melayu mscam Zakaria ke , Hadi ke , Mustafa ke tetapi Jho Low


    Apa kah Melayu bangsa Bahalol


    Ada Melayu yang orang kampong dulu tetapi global standard sekarang

    Nama tetap Melayu macam Iskandar ke , Zainnuddin ke atau paling tidak nama Kedol


    Siapa Jho Low

    Yang pasti bukan BON BON

    Dan bangsa Jho Low tak guna BON BON pun...


    Mana RCI tuk siasat Jho Low

    Paling tidak RCI Rojak Chendol Ice Kacang

    Kena tanya mamat 1 Mat Dah Bahalol lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangsa Melayu memang Bahlol, Sebab tu di jadikan PENGEMIS BRIM. Kalau bijak dah ramai yg lebih kaya dari perdana menteri.... tengok PM, gaji baru RM23,000 dah boleh beli handbeg, cincin, gelang, kot bulu jam. Tangan berjuta juta ringgit... Melayu yg Bahlol terus memuja beliau....kalau tak percaya pada Najib sama seperti tak percaya kepada ALLAH kata Semail sabri, maka terus kan lah kebodohan kelian yg OKU (Orang Kuat Umno) TUU...( Dr.G)

      Delete
  3. jawablah najib soalan Tun itu. Siapa dia Johl Low

    ReplyDelete
  4. anon 8.33 , itu tandanya komuniti cina pandai 'menjana' ekonomi Malaysia manakala komuniti Melayu yg selalu kau 'bahlolkan' tu tak pandai 'menjana' ekonomi...........maklumlah depa tu semua 'lurus bendul' !

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa