Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, April 21, 2015

Diam-diam Najib di Kazakhstan?

Di mana Najib?

 | April 21, 2015
Perdana Menteri dilaporkan melakukan lawatan ke Kazakhstan tanpa publisiti media negara ini.
najib-kazakh
PETALING JAYA: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dilaporkan berada di Kazakhstan dan telah mengadakan pertemuan dengan Presiden Nursultan Nazarbayev.
Berita mengenai lawatan itu disiarkan agensi berita luar negara itu, kazinform.
Dalam berita yang bertarikh 18 April 2015, Najib bersama rakan sejawatnya mengadakan perbincangan di Almaty.
Ia menyentuh perbincangan dua hala yang mencakupi kerjasama dalam bidang ekonomi, dagangan, pelaburan dan kemanusian.
Bagaimanapun laporan berita berkenaan tidak menyiarkan sama ada beliau diiringi isteri, Datin Seri Rosmah Mansor atau sebaliknya.
Usaha FMT untuk mendapatkan kesahihan berhubung lawatan Perdana Menteri ke negara berkenaan melalui Facebook dan Twitternya gagal kerana tiada sebarang status lawatan ke luar negara yang dikemaskini.

3 comments:

  1. Siap sedia nsk chabut lari demgan khazanah negara dalam perut dia

    Habis lah duit Rakyat bayar duit lahanat sekluarga enjoy sakan

    Keturunan Jenama RAZAK sejak azali hancur kan negara


    Pokai lah macam ini , duit kwsp pun habis lah...

    ReplyDelete
  2. Yang sebeno-benonye tujuan ke Kazakhstan adalah untuk menghadiri kenduri di sebelah pihak lelaki. Maknanya URUSAN PERIBADI. Makanya segala perbelanjaan harus ditanggung sendiri.

    Akan tetapi ini kan MALAYSIA, dimana penyalahgunaan kuasa setaraf Bangladesh dan Zimbabwe, maka diselitkan acara pertemuan dengan Presiden Kazakhstan bagi menjadikan kunjungan ke pihak besan tersebut tidak timbul, tapi sekarang ianya merupakan acara /lawatan RASMI. Dengan itu bolehlah anak badak mengambil kesempatan mengheret jet rasmi dan segala perbelanjaan ditanggung oleh rakyat Malaysia pembayar GST.

    Memang malaon punya pemimpin. Duit yang kau orang songlap beratus juta melalui komisen berbagai projek tak bolehkah digunakan untuk acara peribadi? Tak akan jatuh miskin kau orang jika guna duit sendiri, tak luak pun duit tu. Lagi pun umur makin meningkat dan tak lama lagi akan mampos, belanjakanlah duit tu, bukannya boleh bawa masuk kubur pun....

    Makin hari makin rakyat semakin meluat dengan perangai penyalahgunaan kuasa serta sikap boros First Lady and her cowardly spouse.

    ReplyDelete
  3. Betul tu Asul Sani......

    Kalau ditakdirkan Najib dan Rosmah yang jatuh dari helikopter tempoh hari alangkah bagusnya. Keseluruhan rakyat pastinya bersedih kerana duka lara meraka akan pergi tetapi gembira sebab Iblis jantan dan Iblis betina telah disapa oleh Malaikalmaut (tetapi malangnya tak begitu).

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa