Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, June 21, 2010

Masalah Baru Selesai Petang Tadi

Assalamu alaikum w.b.t kepada semua rakan-rakan bloggers dan semua pengunjung ke blog ini kerana memang sudah lama tidak diupdate dan melayan komen anda semua gara-gara streamyx dengan prestasi yang bertaraf Afrika dan komuniti kerja yang bertaraf Pagan.

Bermula pada 27 Mei sehinggalah petang ini barulah boleh login. Itu pun selepas membuat kunjungan hormat ke TM Kota Bharu petang tadi. Kerana sudah agak lewat petang baru masalah selesai, masa untuk menyentuh serba sedikit layout blog terhad. Sudah tentu masih tidak selengkap yang diharapkan.

Apa pun saya berterima kasih kepada Teknisyen En Hanafi yang agak prihatin dan berusaha memperbaiki apa yang perlu untuk saya dapat access internet pada petang ini juga.

Insya Allah saya akan sambung dengan sumbangan di blog malam ini atau esok.

6 comments:

  1. Terima kasih pak din kerana ikut blog cpj.Cpj ni blogger picisan saja, bukan macam pak din.Blog cpj mengalami masalah RSS.Sekarang sedang cuba-cuba betulkan, tapi belum berjaya lagi.

    ReplyDelete
  2. Salam, terima kasih Pak Din kerana ikut blog Mazha 2010 yg baru nak bermula, sokongan blogger tegar macam Pak Din amat dialu-alukan. Biasale Pak Din, saya malah ramai pengguna line streamyx menghadapi masalah spt Pak Din, tapi nak buat macam mana, bersabar saje le. Jika ada akses 3G saya lebih baik guna modem mudah alih samada Celcom atau Maxis.

    ReplyDelete
  3. Selamat kembali ke dunia penulisan maya, Pak Din.

    ReplyDelete
  4. cikgupj

    Sama-sama cikgu. Kita ni sama-sama ada kurang dan ada lebihnya. Itu kan sifat anugerah Allah sebagai hambanya yang lemah.

    ReplyDelete
  5. Admin My J SSU

    Apa nak direndahkan kebolehan sendiri. Pak Din bermula dari A juga. Selepas itu barulah hilang kekok dan mendapat sokongan dari blogger lain.

    Masalah 3G di tempat Pak Din ni macam chipsmore, kadang-kadang ada pas tu tidak ada. Nasiblah, bill kena bayar juga.

    ReplyDelete
  6. Hanz_

    Terima kasih di atas sokongan.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa