Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, June 24, 2010

Nasib Pendatang

N3 sebelum ada saya katakan jurang perbezaan antara kaya dan miskin agak luas tetapi itu adalah Bumiputra Sabah. Kebanyakan mereka hidup di dalam daif dan tidak ada kemudahan asas.

Tetapi berbeza pula dengan nasib Pendatang (saya difahamkan dari Filipina) di Pulau Labuan. Walau hidup di atas air namun kemudahan asasnya cukup bahkan ada yang kaya raya sepertimana gambar di bawah.

Ini keadaan orang biasa - juga merupakan Pendatang


Yang lebih mewah



Kemudahan yang disediakan



No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa