Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, July 19, 2011

Jangan 'Lalok' Bila Berikan Komen Najiiib....

Pagi ni saya meronda di facebook bini dan terjumpa gambar ini. Ianya menari perhatian saya bersama komen di bawah

Najib kata," fayad berlakon je tuh.mane de polis tembak direct hit?,"
hanya Allah yg mampu membalas kezaliman ini.get well soon mr fayad.

Ini saya kata "Ada lojik ker seorang PM cakap sebelum meneliti adakah benar atau tipu. Sepatutnya dia pergi melawat mangsa ini dan barulah komen. Kau tu PM bagi Rakyat Malaysia, Najiib..."

Nampaknya dia pun sama 'lalok' dengan menteri-menteri separuh masaknya!

Kerana video ini agak menyeluruh, saya tertarik untuk uploadkan ke sini

2 comments:

  1. Wahai polis yang baik-baik dan masih menjadi harapan rakyat untuk membela rakyat.. Tolonglah rakyat.. Sokonglah rakyat.. Jangan ikut membabi buta arahan yang menyakitkan rakyat..

    Kalau anda tak boleh, carilah kerja lain..

    ReplyDelete
  2. hikhik...mcm pernah tgk aje komen tu, tp di mana ya? =p

    xde berita terbaru ke psl En Fayad Mr Bodyguard (halal gaji dia) ni, pa? mcm dh senyap je....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa