Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, August 29, 2010

Referee Yang Bias

Referee pun boleh tendang bola ke?

Mediator yang Diktator, Layakkah?

Hayya macam-macam pelik yang berlaku!

Tan Sri Harussani mendakwa sekarang ini dia bertindak sebagai mediator atau orang tengah nak menyatupadukan Melayu dan Islam antara Umno-PAS. Apa reaksi Ustaz?

USTAZ AHMAD AWANG: Cuma yang menghairankan saya ialah bagaimana dia nak jadi orang tengah, pada hal dia duduk di sebelah sana (Umno). Selama-lamanya dia tak pernah duduk di tengah-tengah, walaupun ada juga pandangan dia yang bercanggah dengan kerajaan Umno-BN. Dia tak setuju (ketika mewakili suara para mufti) dalam isu tertentu seperti isu Sure Heboh TV3, dan murtad. Ada keberanian dia menyatakan pandangan. Tapi kerajaan Umno-BN tidak mempedulikannya. Tetapi, kita dari PAS tetap menyokong pandangan tegas dia itu. Inilah yang saya mahu katakan, PAS tak mengetepikan kesemua pandangan mufti kerana ia merupakan salah satu saluran yang ada dan kita lihat walaupun beliau berpihak kepada kerajaan Umno-BN, tetapi dalam perkara yang ada kepentingan Islam kita sokong dia.

Malas nak ulas. Baca semuanya di INFO BLOG

4 comments:

  1. Salam Ayahanda;

    Harusanasini, sampai kiamat pun tak boleh di percayai. Dah boleh di kategorikan sebagai "Alim Ulama Sukk" iaitu yang mencintai dunia.

    ReplyDelete
  2. macam dalam wrestling la pulak..

    ReplyDelete
  3. Anakanda Isa

    Memang lidah biawak pun!

    ReplyDelete
  4. mr edz

    Pengaruh yang membawa kebodohan!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa