Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, July 22, 2015

Hoii Raman, mana mau lari haa.......?

Lester ni budak kecik jer berbanding Rahman........
Entah-entah jadi budak suruhan dengan habuan lumayan!

SR fail laporan fitnah pada Rahman, Lester
mk - 2:19PM - 22 Jul 2015
Sarawak Report akan membuat laporan polis terhadap Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Abdul Rahman Dahlan dan bekas wartawan Lester Melanyi kerana fitnah jenayah.

Dalam kenyataannya, laman pemberi maklumat juga akan menyaman Abdul Rahman, New Straits Times dan pihak lain yang difikirkannya telah memfitnah Sarawak Report.

Sarawak Report juga sedang berunding dengan peguam untuk melaporkan Rahman kepada polis Malaysia dan juga mengeluarkan prosiding fitnah terhadapnya dan pihak lain.

Ia termasuk New Straits Times dan penerbitan lain, yang didakwa sengaja mempromosi kesalahan yang direka bagi merosakkan kredibiliti laman web berkenaan.

Laman web itu juga akan membuat laporan fitnah jenayah oleh Lester kepada polis dan memberi amaran kepada beliau dan sesiapa sahaja yang terus mempromosi cerita itu pada masa kini dan akan datang.

Tindakan undang-undang itu dibuat susulan sokongan Rahman terhadap pengakuan Lester berkaitan dakwaan plot oleh Sarawak Report untuk memalsukan bukti terhadap 1MDB.

1 comment:

  1. Betul

    Dua dua lahanat saja nak huru hara per BODOH RAKYAT

    Kepala Otak !!!!!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa