Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, June 15, 2017

Dipukul samseng Umno: Betul ke peristiwa ni, ada yang kata video lama

Lelaki dakwa kena pukul dengan samseng Umno dalam keadaan bogel

SEORANG lelaki bernama James Hunt, mengirimkan sebuah video melalui akaun Facebook miliknya mendakwa dia sendiri dalam video itu dalam keadaan bogel telah dipukul dengan besi pemukul golf oleh sekumpulan samseng berpakaian baju Umno.
SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEO

Menulis di akaun Facebook miliknya, James mendakwa dia telah dikejar dari sekolah St Anne Labuan dalam keadaan bogel, dipukul menggunakan besi pemukul golf dan dipaksa meminta maaf dengan mencium kasut ketua kumpulan samseng berkenaan.

Dia lari meredah hutan dan duri tajam untuk menyelamatkan diri namun dakwanya jumlah kumpulan samseng itu yang ramai telah berjaya menjatuhkannya di hadapan Temple Sing.

"Orang-orang Parti (Umno) P166 parlimen Wilayah Persekutuan Labuan Malaysia memukul saya tanpa belas kasihan, hanya kerana menegur (akan) memviralkan apa saja kesalahan silap pentadbiran kerajaan Wilayah Persekutuan Labuan," tulisnya.

Kiriman itu menjadi tular (viral) di laman sosial. Ketika artikel ini ditulis ia sudah dikongsi oleh lebih 5,600 pengguna-pengguna Facebook.

Di bawah ini video yang dimaksudkan sila klik 'button play' untuk menonton.
Sumber — James Hunt via milosuam

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa