Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, November 30, 2009

Hanya Annuar Musa Percaya

Susah saya nak kata sama ada Tan Sri Annuar Musa yang lebih terkedepan dan mengenali TGNA daripada mana-mana Pemimpin UMNO yang lain.

Di dalam Utusan Malaysia hari ini TS Annuar Musa berkata yang beliau percaya TGNA serius di dalam memperkatakan tentang Task Force dan Kol. Mat. TS Annur menambah dengan katanya TGNA memang bersungguh-sungguh dengan kenyataannya yang menamakan Kol. Mat dan Task Force untuk menjatuhkannya, dan ianya sahih (nyata). Sepatutnya UMNO memandang berat akan hal ini katanya.

Tetapi apa yang saya (mountdweller) lihat semua pemimpin UMNO lain memandangnya sebagai gimik dan isu yang dicipta untuk menutup isu di dalam PAS dan diri TGNA sendiri. Wallahu Aklam.

Siapa yang lebih bijak dan berpandangan jauh agaknya?

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa