Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, November 1, 2009

Horeey! Dah Dapat Rupa Dia

Selepas berusaha meneliti
dan proses gambar yang diambil malam tadi,
akhirnya berjaya juga mendapatkan
rupanya sebagaimana gambar di bawah

Sila klik pada gambar untuk paparan yang lebih besar

Ini bukan super impose, gambar asli
yang saya ambil sendiri jam 12.30 malam tadi

di kuburan lokasi sama di n3 bawah

32 comments:

  1. 2 line itu cahaya juga?Tenung betul-betul nampak macam 2 mata dengan muka orang pun ye..sebelah tepi kanan..Wah hebatlah..

    ReplyDelete
  2. Salam yeob, gambo ape tu? Ce stori sket , amik lagu mane, dimana? nengok label 'Jin/Syaitan', tak gerun ke mike?

    ReplyDelete
  3. Oooooo.... dah tahu cite lepas nengok preivous entry.. Ok yeob.. Hish takde koje lain ke yeob, Kang di cekek mike....

    ReplyDelete
  4. assalammualaikum

    nampak apa ni?

    ReplyDelete
  5. salam,


    lepas ni bolehla saya gelar pakcik "detektif hantu". hehehe

    ReplyDelete
  6. anak muallaf

    2 lines adalah talian elektrik. Di bawah itulah satu bulatan puteh dengan wajah berhidung dan mata. Di sebelahnya pula satu lembaga.

    Itulah yang membuatkan saya gembira.

    ReplyDelete
  7. mangchikla

    Beberapa malam saya jadi hantu, ini baru dapat hasilnya. Tapi saya akan buru lagi untuk mendapatkan gambo yang lebih cun!

    ReplyDelete
  8. Wa'alaikumssalam a kl citizen

    Klik pada gambar tu untuk paparan yang lebih besar. Pastu tengok satu objek bulat puteh di bawah 2 lines elektrik tu.

    Objek bulat tu ada muka seakan manusia dan di sebelahnya tu ada gambaran satu lembaga.

    Itu hasil saya memburu hantu beberapa malam lepas.

    ReplyDelete
  9. Reformis Jalanan

    Belum pro lagi...

    Tapi saya akan teruskan pemburuan ini sehingga saya mendapat yang paling cun punya.

    ReplyDelete
  10. W'salam mangchikla

    Lebel Jin/Syaitan tu merangkumkan cerita-cerita berkaitan Jin dan hantu yang pernah saya lalui.

    ReplyDelete
  11. bila dapat yang paling cun nanti, boleh tak buat satu entri khusus untuk dia ?

    ReplyDelete
  12. al-lavendari

    Jangan risau, insya Allah saya akan buatkan n3 khas untuk itu.

    ReplyDelete
  13. Salam kite wehh..
    Teman dari kecik hinggeler sekarang, kalo sorang2 di tempat gelap .. kalo nak bunyi, bunyiler. Tapi janganler berupa. Pengsan teman wehh!
    Tima kasih ataih pendedahan objek 'hantu'

    ReplyDelete
  14. W'salam sdr. Mamamat

    Yang membuatkan saya gembira ialah setelah beberapa malam memburu di tempat yang dikatakan berhantu dengan camera inilah kali pertama saya dapat tangkap yang berbentuk.

    Itu pun pada mulanya saya tak sedar dan tak nampak tapi lepas manghrib tadi saya cuba buka semula gambar-gambar tu dan proses sket baru nampak.Tapi saya masih belum puas hati.

    ReplyDelete
  15. Salam ayahda,wah dah jadi seekers pula sekarang.
    saya dah nampak wajah dia,tapi betul ke wajah atau kesan kamera je sebab di ambil dlm gelab.

    Dulu saya pernah bermain dgn camera hp,ambil gambar dlm gelab,saja nak tengok kesan cahaya mcmmana.dlm bnyk2 gambar yg saya ambik kadg2 mmg ada nampak mcm lembaga tp bila selidik balik kesan dari bayangan sesuatu objek.

    kalau guna camera infrared mgkin lagi jelas kot.

    ReplyDelete
  16. Sdr. kulup

    Mau ker dia jawab salam? boleh cuba kalau jumpa lagi.

    ReplyDelete
  17. W'salam ijoks2009

    Sekarang ayahanda sedang buat kajian dan akan bincang dengan wartawan tu. Sebenarnya dia lebih arif. Cuma yang buat ayahanda confident tu, sebab orbs tu banyak tetapi yang ini yang agak terang. Sebelum ini pun ayahanda tidak sedar benda ni wujud di dalam imej camera.

    Check dengan wikipedia pun memang ada berlaku di luar negara.

    ReplyDelete
  18. Salam Ayahanda,

    Puas ku renung, puas ku tilik, gambar besar, gambar kecil, yang mana muka, yang mana hidung, tak nampak apa pun.

    Yang ku nampak, bendera PAS juga....

    ReplyDelete
  19. assalammualaikum, Abe

    tahniah kerana Abe sukses juga,
    yang saya perasan pada gambar tu.. DI BAWAH BULATAN PUTIH tu.. ada nampak wajah/rupa muka..dua biji mata besar yang cengkung berbanding keningnya, bibir mulut tebal dengan lidah yang terjelir.. seiras wajah gremlin yang jahat tu(ntah-ntah hantu raya ke apa..? heeee!)... dan di sebelahnya seperti lembaga yang sedang berdiri dan memandang ke arah abe tu..

    mungkin gremlin tu sedang mencangkung agaknya.. tapi sayang nampak kepala sahaja... hehehe!

    ReplyDelete
  20. Pak Din buleh bukak cawange Seekers Kelate dah ni wakakaka..

    ReplyDelete
  21. W'salam anakanda Isa

    Kalau nampak bendera PAS pun bagus juga sebagai peringatan.

    Cumanya untuk kembalikan kepercayaan orang ramai yang bukan totok PAS, PAS kena bersihkan diri mandi hadath dulu.

    ReplyDelete
  22. Wa'alaikumussalam Man

    Betul, itu jugalah yang Abe nampak. Tapi hantu raya ke hantu apa tak pasti pulak. Kena tunjuk gambar mi kat orang yang lebih tahu.

    ReplyDelete
  23. zX

    Pak Din boleh teman dan berikan nasihat. Nak jadi kepala malas dah. Dah lama Pak Din menjadi nadi utama di dalam perlbagai NGO.

    Kalau zX nak jadi Protem Presiden bolehlah Pak Din kumpul orang.

    ReplyDelete
  24. Pak Din,

    ambo minat gok benda2 lagunih tapi takdok la sapa nok jadi presiden hehehe .. lok ko hok expert jah la haha.

    ReplyDelete
  25. zX

    Kalau minat kita boleh kumpul sesiapa yang minat, kita meeting tubuhkan protem komiti. Kita lantik wartawan tu pun rasanya dia setuju.

    ReplyDelete
  26. zX

    zX tinggal di mana? Kalau dekat KB, kalau nak ikut merayau di tempat-tempat yang dikatakan keras bersama Pak Din di waktu malam dan awal pagi buta bolehlah.

    ReplyDelete
  27. Pak Din,

    Payoh tu sebab ambo kijo di KL. Takpo2, kalu ado kesempatan nanti kito ejas waktu utk merewang awal2 pagi.

    Tu pun kalu dapat lesen drp mem besar ambo huhuh..

    ReplyDelete
  28. Mak Su

    Tak ada apa yer, biasa jer..

    ReplyDelete
  29. [url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
    [b]software to purchase in, [url=http://firgonbares.net/]software training in canada[/url]
    [url=http://firgonbares.net/][/url] educational discounted software 2005 software price
    nero 9 cd key [url=http://firgonbares.net/]software resellers in[/url] software reseller discount
    [url=http://firgonbares.net/]cheap software office[/url] 2009 Mac
    [url=http://firgonbares.net/]discount software com[/url] academic discount on software
    online software store [url=http://firgonbares.net/]design software to buy[/b]

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa