Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, August 23, 2009

Gambar Along Di Terumbu Ubi

Bersama Anak dan Cucu Angkat
Bersantai dengan Cucu Angkat
Along dan Geng di Terumbu Ubi


WALAU PUN AGAK TERLEWAT
SAYA UCAPKAN SELAMAT BERPUASA DAN MENJALANI IBADAH
DI BULAN MULIA
RAMADHAN ALMUBARAK
KEPADA TEMAN-TEMAN MAYA

10 comments:

  1. lobster ker tu? yum.. yum... nampak sedap jer lobster tu

    ReplyDelete
  2. mr edz

    Ya betul. Lobster.

    Kalau dapat buat BBQ bulan puasa ni kan sedap!

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan pakdin.
    selamat berpuasa utk pakdin sekeluarga.

    ReplyDelete
  4. W'salam aku

    Selamat bersama-sama beribadah di bulan yang penuh berkat.

    ReplyDelete
  5. Salam Ramadhan,


    Dari tadi saya menghabiskan masa berjam-jam untuk membaca keseluruhan entri yang ditulis oleh sdr.


    Banyak manfaat yang saya dapat darinya. Terima kasih. Saya fikir tentu beruntung kepada sesiapa yang rapat atau kenal dengan sdr kerana boleh atau berkesempatan mendapat manfaat daripada pengalaman dan pengetahuan sdr.


    p/s : saya rasa tak puas membaca pengalaman-pengalaman sdr. Diharap selalulah mengisikannya di dalam blog ini, kalau tak menyusahkan.

    ReplyDelete
  6. Tuan Saharizam !? SU MD Jeli !?

    ReplyDelete
  7. W'salam Reformis Jalanan

    Terima kasih kerana menyukainya dan sudi bertandang. Segala yang tertulis adalah pengalaman peribadi saya sepanjang hidup selama 54 tahun.

    Insya Allah saya akan paparkan dari masa ke semasa sedikit demi sedikit.

    ReplyDelete
  8. Anonymous

    Ya betul. Itu Tuan Saharizam Hamzah, isteri dan anak-anaknya.

    ReplyDelete
  9. salam Tuan Mount...

    Selamat Berpuasa..kalau dapat siarkan banyak lagi gambar along kat terumbu yg tak pernah kita jejaki..

    ReplyDelete
  10. W'salam sdr. kulat

    Selamat berpuasa untuk saudara juga.

    Insya Allah sekiranya Along hantar mana-mana gambar Terumbu yang baru saya akan buatkan n3 supaya kita boleh kungsi bersama keindahanya.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa