Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, October 1, 2011

Bukannya Susah Nak Menjadi Kufur!

Persepsi : Menghina Solat atau Nik Aziz.

Menghina Nik Aziz, mungkin selamat. Hanya perlu mohon maaf sahaja sekiranya dimaafkan.
Tapi kalau maksudnya menghina Solat, bagaimana?
Maka samalah dengan Yahudi dan Nasara!
Lu pikirlah sendiri...

Nasihat saya : Tak faham agama, tak payahlah cari pasal!

3 comments:

  1. "bkn kalau tak faham agama". kalau tak ada agama jgn cakap tentang islam. blh jadi dlm rumahnya Al Quaran pun tak ada, apa tah lagi nak baca Al Quaran tak tahu langsung. KUFUR pun entah benda apa dia nik memang tak tahu apa pun.

    ReplyDelete
  2. Orang ISLAM dalam PAS sekarang bukan berperang dengan orang KAFIR tetapi berperang dengan golongan ISLAM yang MUNAFIK, FASIK dan MUSYRIK. Kalau zaman dahulu ahli kitab menghina Kitab ZABUR , TAURAT dan INJIL tapi zaman sekarang AHLI KITAB ( yang mengaku Islam ) menghina AL-QURAN dan ULAMAK.Kitaran tersebut berlaku lagi selepas 1400 tahun.Ingat waktu ini tidak ada lagi RASUL yang akan dilantik oleh Allah.Jarak masa kita dengan nabi sudah terlalu jauh.Oleh itu dengarlah nasihat ULAMAK.Jangan dengar nasihat daripada orang-orang politik dan konco-konconya yang SESAT.Sudahlah sesat......menyesatkan orang pula.

    ReplyDelete
  3. RELAX LAAA.. APA NAK KECOH-KECOH, YANG DOK RAJIN BUAT GAMBAR TU ORANG KAFIR.. BIAR LAA.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa