Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, April 10, 2011

Renjisan Air Ke muka Yang Mungkin Sedang Bermimpi

Usaha mesti lebih, jangan mimpi yang lebih!

SU agung MCA: Pakatan tak akan perintah S'wak

Pakatan pembangkang tidak akan dapat memperoleh cukup kerusi Dewan Undangan Negeri untuk menubuhkan kerajaan negeri selepas
pilihan raya Sarawak 16 April ini, kata Setiausaha Agung MCA Datuk Seri Kong Cho Ha.

Beliau berkata dakwaan pembangkang yang mereka mendapat cukup sokongan untuk menubuhkan kerajaan hanyalah bertujuan memainkan perasaan rakyat.

"Mereka hanya memainkan sentimen sahaja, nak putar belit dan cakap yang bukan-bukan. Saya tidak percaya bahawa akan berlaku pertukaran kerajaan di negeri Sarawak," katanya dalam sidang akhbar di Miri hari ini.

Beliau berkata demikian bagi mengulas dakwaan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, baru-baru ini bahawa pembangkang akan memperoleh cukup sokongan daripada masyarakat Cina Sarawak untuk memerintah negeri ini.

Kong, yang juga Menteri Pengangkutan, berkata masyarakat Cina tidak perlu mempercayai dakwaan itu, sebaliknya perlu menyedari pentingnya mereka sentiasa bersama-sama dalam BN demi masa depan mereka.

Sumber mk

1 comment:

  1. Ulasan untuk menyedapkan hati sendiri!!Sarawakians different maa!!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa