Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, November 4, 2012

PM Paling Cun Dan Teranggun...

Yingluck Shinawatra, PM Thailand

Oleh kerana cantik adalah satu perkara yang subjektif
Maka penilaiannya adalah terpulang kepada individu
Tapi pada aku ini adalah PM tercantik dan teranggun pada pandangan dan nilaian akulah

Saja aku selitkan gambar-gambar Nurul Izzah Anwar
Mungkin ada yang berkata aku ni melampau dan mengadap-ngada
Kerana gandingkan dengan Yingluck Shinawatra, PM Thailand

Pada aku Nurul juga seorang politikus wanita yang cantik dan anggun
Mana tahu satu hari nanti beliau juga ditakdirkan menjadi PM
Kehendak Allah dan suratan taqdir tidak ada sapa yang tahu.....
 
 
 
 
  

1 comment:

  1. Salam Tuan Mountdweller.

    Sesangat setuju...
    menuju alaf baru.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa