Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, November 28, 2013

Ngeri: Mayat paras pinggul hingga tengkuk

Oleh Alias Abd Rani
Saratok: Hanya bahagian pinggul hingga paras tengkuk dipercayai sebahagian daripada mayat Andrian Thomas, 32, yang dilaporkan hilang Jumaat lalu selepas dibaham buaya ketika memukat di Sungai Seblak, Roban ditemui pada jam 9 pagi tadi.
Mayat warga Rumah Panjang Empayak di Roban terbabit ditemui tidak jauh dari lokasi kehilangannya di Lubuk Emplaie selepas penduduk menggunakan khidmat pawang buaya Indet Sanabong, 49, pada jam 5 petang semalam.
Andrian dilaporkan hilang selepas keluar memukat di sungai berkenaan pada jam 12 tengah hari Jumaat lalu.
Kehilangannya hanya disedari pada jam 3 petang selepas bapanya, Thomas Mang, 56, terserempak perahu masih diikat pada pokok namun kelibatnya langsung tidak kelihatan.
Bagaimanapun, operasi mencari dan menyelamat Andrian menemui jalan buntu sebelum penduduk berpakat menggunakan khidmat Indet sebagai jalan terakhir.
Susulan penemuan mayat itu, penduduk segera menghubungi polis.

1 comment:

  1. Amat simpati padanya menemui ajal ketika sedang mencari rezeki. Tiadakah usaha pihak berkuasa untuk mengelakkan kejadian ini berulang?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa