Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, November 26, 2013

Politik 'Kartun' Orang Sabah Tidak Pernah Berubah!

Mereka tidak pernah fikirkan pengundi mereka
Atau mungkin pengundi mereka hanya 'pak turut'?
Kita pakat-pakat gelak jerlaa.....
Politik Chameleon ker apa?

Selasa November 26, 2013
Pemimpin 11 Cabang PKR Sabah Keluar Parti, Sokong BN
KUALA LUMPUR: Pemimpin 11 cabang PKR Sabah mengambil keputusan untuk keluar parti pada Selasa dan menyokong Barisan Nasional (BN).
Mereka terdiri daripada ketua cabang, timbalan ketua cabang dan ketua penerangan cabang parti itu dari Kudat, Kota Marudu, Kota Belud, Sepanggar, Pensiangan, Beluran, Kinabatangan, Batu Sapi, Silam, Kalabakan dan Semporna.
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada sidang media di sini berkata mereka mengambil keputusan itu kerana sudah hilang kepercayaan dan keyakinan terhadap kepimpinan PKR dan memberi kepercayaan kepada kepimpinan BN di peringkat nasional dan negeri.
Beliau berkata gelombang kedua akan berlaku tidak lama lagi apabila banyak lagi pemimpin PKR Sabah akan keluar parti dan menyokong BN.
"Dengan apa yang sudah berlaku dan akan berlaku bererti bahawa parti PKR di Sabah hampir lumpuh dan sebaliknya parti BN semakin kuat, semakin utuh dan semakin mendapat kepercayaan rakyat Sabah," katanya. - sumber

2 comments:

  1. apapun terjadi perlu kita lihat dalam kontek kita 10 tahun dahulu.dan itu lah keadaan 80% penduduk sabah kini spt mana d semenanjung 10 tahun dahulu.

    ReplyDelete
  2. TIDAK ADA APA YANG BOLEH DIHARAP DARI SABAH,
    ORANG SABAH ADALAH ORANG YANG LANGSUNG TAK ADA PENDIRIAN, RELA DITIPU, RELA DIBUYUK, DIKUDAA KELDAIKAN,
    MEREKA AKAN TERUS DENGAN CARA MEREKA LOMPAT MELOMPAT KELUAR MASUK PARTI MACAM KELUAR MASUK TANDAS.
    MEREKA PRIMITIF DALAM KONTEKS PEMIKIRAN POLITIK.
    PASAR BESAR KK KINI DIKUASAI PENDATANG FILIPINA - MEREKA TERIMA SAJA.... OKEY SAJJA...
    BUDUH PUNYA URANG.......

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa