Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, June 23, 2014

Padah Engkar Ibu Bapa

Tapi hakikatnya taqdir yang pasti, maut menanti

‘Dia tetap keluar rumah’
Oleh Azma Razana Johari
Seberang Jaya: “Dia tetap keluar rumah walaupun dilarang saya dan ibunya,” kata Suhaimy Yakin, 40, bapa kepada Nor Farizah, 18, yang maut dalam kemalangan di Kilometer 8.6, Lebuh Raya Butterworth Kulim Ekspressway (BKE) di sini, semalam.
 KERETA yang terbabas masuk longkang dikejar sekumpulan penunggang motosikal.


KEADAAN motosikal yang dilanggar kereta.
Dalam kejadian jam 3.15 pagi itu, Nor Farizah yang membonceng motosikal bersama rakan lelakinya, Saiful Helmi Zulkiflee, 22, maut di tempat kejadian, manakala Saiful cedera parah selepas dilanggar sebuah kenderaan dari belakang.
Menurut Suhaimy, kira-kira jam 9 malam kelmarin, arwah ada meminta izin untuk keluar, namun dia dan isteri tidak membenarkannya.
“Saya sendiri tidak menyangka dia tetap keluar ketika dijemput rakan lelaki menunggang motosikal,” katanya yang menetap di Kulim, Kedah.
Menurutnya, jam 5 pagi, dia dikejutkan kehadiran beberapa rakan arwah yang memberitahu Nor Farizah terbabit dalam kemalangan.
“Rakan anak saya datang ke rumah dan memberitahu arwah terbabit kemalangan dan maut di tempat kejadian sebelum bergegas ke Hospital Seberang Jaya (HSJ),” katanya.

1 comment:

  1. My brother suggested I might like this website.
    He was totally right. This post actually made my day. You cann't imagine
    just how much time I had spent for this information! Thanks!



    Here is my page :: buy viagra

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa