Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, July 23, 2014

Israel Terima Tamparan Komersial

Amerika Syarikat, Eropah batal penerbangan ke Tel Aviv
2014/07/23 - 08:09:35 AM
BAITULMAQDIS: Penerbangan dari Amerika Syarikat dan beberapa negara Eropah serta Kanada ke Tel Aviv dibatalkan berikutan konflik Israel-Gaza yang turut membabitkan kawasan berdekatan lapangan terbang Ben-Gurion.

Serangan roket semalam adalah antara sasaran terdekat dengan lapangan terbang berkenaan setakat ini yang memusnahkan sebuah rumah dan mencederakan seorang rakyat Israel di kawasan Yehud. 
Betapa pengecutnya Yahudi

Pihak Berkuasa Penerbangan Persekutuan Amerika Syarikat melarang pesawatnya daripada terbang ke Tel Aviv selama 24 jam kerana keadaan merbahaya yang dicetuskan oleh konflik antara Israel dan Gaza. 

Agensi Keselamatan Penerbangan Eropah juga mengeluarkan kenyataan kepada syarikat penerbangan menasihati mereka supaya mengelakkan lapangan terbang berkenaan. 

Penerbangan Lufthansa dari Jerman, Air France, Air Canada, Alitalia, penerbangan Belanda KLM, easyJet Britain, penerbangan Turki dan penerbangan Aegean Greece adalah antara syarikat yang membatalkan penerbangan ke Tel Aviv atas alasan keselamatan dan keganasan yang semakin meningkat. - AP 

4 comments:

  1. Kelakar gambar tu
    Yahudi laknattullah
    Dah takut bom baru tau nak sujud ke tanah

    ReplyDelete
  2. Baru padan muka dia!
    Kalau boleh biarlah berterusan tengok apa yg mereka rasa.

    ReplyDelete
  3. Nampaknya negara tunggangan Yahudi Laknatullah Amerika surah terasa bahang penangan tentera AlQasem sekarang.Mari bersama berdoa kepada Allah agar diturunkan lagi kemusnahan besar2an ke atas negara dan rakyat Israel Laknatullah.

    ReplyDelete
  4. gempur tel aviv ratakan bandar bandarnya jangan terima gencatan senjata teruskan perlawanan

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa