Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, July 23, 2014

Tragedi MH17: Ada Lagi Cebisan Mayat Yang Tidak Diambil (video inside)

MH17: Terdapat cebisan mayat yang tidak diambil, kata OSCE
Astro Awani |Kemas kini:Julai 23, 2014
(Diterbitkan pada: Julai 23, 2014 11:37 MYT)
KUALA LUMPUR: Ketua pasukan pakar antarabangsa Jan Tuinder yakin bahawa hanya ada 200 mayat di Kharkiv, Ukraine dan turut yakin bahawa lebih banyak jasad akan ditemui sebaik sahaja beg yang mengandungi cebisan anggota diperiksa sepenuhnya.

Jurucakap Pertubuhan Keselamatan dan Kerjasama Eropah (OSCE), Michael Bociurkiw berkata terdapat cebisan mayat yang tidak diambil.

Namun begitu, menurut pemantau antarabangsa, sesetengah cebisan mayat tidak dapat dibawa kerana sudah mula reput dan ditinggalkan di tempat kejadian di timur Ukraine.

Daripada 298 yang terbunuh selepas MH17 terhempas pada 17 Julai lalu, 193 ialah warga Belanda.
Kesemua mauat tersebut akan diterbangkan ke Belanda yang sebelum ini mengutuk cara mayat penumpang MH17 itu diuruskan di Ukraine.

Malaysia pula menyifatkan tindakan menghalang pasukan penyiasat masuk ke kawasan nahas sebelum ini sebagai tidak berperikemanusiaan
.


Barang Penumpang bertaburan

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa