Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, July 1, 2014

Kerana Orang Gila Terlepas Di Padang, FIFA Mendapat Gelaran Baru!

Presiden Uruguay Gelar Fifa 'Anak Haram Tua'
Diterbitkan: Isnin, 30 Jun 2014 9:25 PM - mStar
Jose Mujica

PRESIDEN Uruguay, Jose Mujica menggelar Fifa sebagai 'sekumpulan anak haram tua' dalam serangan terhadap badan bola sepak dunia itu yang menghukum penyerang negara tersebut, Luis Suarez.
Suarez digantung pembabitannya dalam bola sepak selama empat bulan selepas mengigit pertahanan Itali, Giorgio Chiellini.
Mujica, 79, menggelar Fifa sedemikian selepas ditanya pemberita mengenai nasib Uruguay yang tewas kepada Colombia pada saingan kalah mati.
Sejurus berkata demikian, kumpulan wartawan bertanya kepada Mujica adakah ingin menarik semula kenyataan itu.
Bagaimanapun, dengan ringkas Mujica menjawab, "Siarkannya."
Reaksi wajahnya kelihatan marah ketika mengeluarkan kenyataan tersebut

1 comment:

  1. азартные игры рулетка [url=http://buildexpertise.ru/images/post.php?p=hit595]покер с депозитом 1 доллар[/url] азартные игры играть бесплатно без, игровые автоматы без регистрации двойки [url=http://buildexpertise.ru/images/post.php?p=hit650]покер онлайн на реальные деньги без депозита[/url] игровые автоматы онлайн бесплатно клубника.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa