Ramai betul orang yang marah sebab aku bela UMNO-BN kat portal ni.... Tapi aku ni tengah belajar bersabar dan aku anggap orang yang marah-marah aku itu adalah anjing yang menyalak bukit..... Sebenarnya aku bukanlah ahli UMNO,, tapi aku kenang jasa UMNO yang menuntut kemerdekaan serta berjaya mempertahan keamanan dan kestabilan negara.... Aku tidak perlu berhijrah keluar negara untuk mencari nafkah anak isteri... Aku juga tidak perlu menjadi pelarian berakibat dari peperangan atau bencana alam.... Anak-anak aku pun dapat pergi ke sekolah sambil membeli jajan di kedai.... Cuma bila ada beberapa ekor anjing di portal ni yang menghina dan mencerca UMNO serta pemimpin negara,, maka aku terpanggil untuk membela UMNO-BN.... Sedangkan aku ini adalah bekas REFORMIST yang membela Anwar sewaktu beliau dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1997.... Aku bersama-sama Tian Chua menjadi benteng manusia berdepan dengan water canon FRU di Dataran Merdeka demi Anwar.... Dan aku juga tidak mengambil kesempatan politik atau ekonomi atas parti Keadilan ketika sudah mula ada berkuasa.... Aku adalah seorang pejuang yang hilang dari kalangan para pejuang yang terbilang.... Aku lebih rela memakai topeng Iblis yang cenderung untuk bertaubat daripada memakai serban Islamik sedangkan ianya menjadi modal kosmetik untuk meraih keuntungan duniawi.... Cukup bagiku ALLAH dan RASUL... Aku bernaung sebagai Khalifah di bawah pemerintahan Tuhan Penakluk Sekelian Alam..... ALLAH,, Dialah Tuhan yang daripadaNya aku datang dan kepadaNya aku kembali.... Jom singgah makan aiskrim Baba.... ^_^ ---- http://airmataseorangmahathir.blogspot.com/2014/09/airmata-seorang-mahathir.html

# Ini komen pembaca malaysiakini - yang penting cuba fikir kenapa?