Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, September 17, 2014

Untuk Menjadikan Pertimbangan Kita Adil, Patut Baca Ini

Kita dah baca tuduhan, kita baca pula jawapan......

Khalid jawab kontroversi Bank Islam

6 comments:

  1. Ini penerangan dari pihak TSKI. So, baca dgn minda terbuka. Jika beliau didapati tetap tidak betul, panggil lah sprm. PR kan ramai report sprm bg urusan pemimpin yg menyeleweng. Jgn hanya sekadar bercakap di pentas2 je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik....tak faham2 lagi sikap SPRM selama ini. Khalid kini dah xde nilai politik kepada UMNO. Tak ikuti kes mahkamah yang terbaru mengenai kes teong beng hock yang melibatkan SPRM? Sebab motif politik, kes kurang da4ipada RM 3K pun nyawa bol3h melayang. Tak ikuti kes kematian Sarbani, pegawai Kastam yang melibatkan SPRM.

      Ada kaedah yang lebih baik untuk pengadilan ia itu Mahkamah Allah.

      Delete
    2. Kebodohan pemimpin pkr dlm isu TSKI terserlah.begitu juga kebangangan para blogger upahan serta pencacai pkr.kah.kah.kah.kah.ini lah nilai pendokong pkr.bangsat sungguh.orang yg berintergriti bila bertugas dikorbankan demi nafsu serakah anwar yg didokong oleh team force dan pencacai haprak.kini kekalutan ciptaan nafsu serakah cuba ditutup rapat oleh para pencacai berbayar.

      Delete
  2. jadi betul lah..hj hadi awang sokong khalid..sebab kalau khalid bukan MB lagi....susah lah anak menantu kesayangannya di Peransang tuu.....harap faham lah..

    ReplyDelete
  3. bila khalid dizalimi, kita mesti ingat ayat quran " dan jangan sekali kali kamu condong kepada kezaliman, nescaya kamu disambar oleh api neraka." ini bukan masalah khalid, ini masalah hukum. kalau sapa sapa nak test api neraka boleh lah. kena api rokok pun dan melolong bagai nak mampus, ni kan pula api neraka. kalu nak bertak politik pun, ingat dosa pahala sama. jangan pakai sokong jer. atas dunia ni boleh la nak tunjuk lagak..... tapi ingat akhirat adalah perkaya yang pasti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kes Khalid Ibrahim ini dikatakan dizalimi, orang pun boleh kata Hassan Ali lagi dizalimi apabila dipecat dari PAS.

      Tang Hassan Ali ni nak pakai ayat yang mana?

      Delete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa