Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, July 23, 2010

Apa Pilihannya?

"Jika PAS menolak kerjasama dengan Umno bererti PAS menolak perpaduan. Jika PAS menerima bermakna menikam rakan-rakan dan penyokongnya dalam Pakatan Rakyat," kata seorang penulis.

Dari Batu vs Kayu

Bagaimana agaknya sekiranya memang ada perundingan dengan UMNO, apa pilihanya dan ke arah mana pula hala tuju perjuangan PAS.

Perpaduan. Bagi muslim yang waras, semuanya akan menyokong tetapi yang penting adalah perpaduan di atas landasan apa?

2 comments:

  1. memang payah....
    rasanya kita ni hanya akan bersatu bila Allah turunkan bencana je...

    nauzubillah. apa pun kita doakan, jika tak bersatu pun di atas landasan politik, hati kita masih bertaut atas dasar persaudaraan seagama

    terbaru dari saya : saya ikut perlahan dari belakang

    ReplyDelete
  2. a kl citizen

    Mohon dijauhkan Allah. Harap janganlah Allah menyedarkan kita melalui bala'

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa