Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, July 26, 2010

Kawan Adik Terbunuh

Petang tadi lebih kurang jam 6.30 petang ketika menemani saya makan malam, dengan muka muram Adik memberitahu saya yang kawan sekolahnya dulu meninggal dunia kerana kemalangan pada petang sabtu 24 Julai 2010. Kemalangan berlaku di Bukit Cina.

Mereka belajar bersama-sama semasa di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Ahmad Maher Kota Bharu.

Saya uploadkan gambar-gambar kemalangan tersebut semoga menjadi pengajaran kita semua.

Dari Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali - Al-fatihah

Bahagian Enjin berkuasa turbo

Badan yang putus



Langgar pokok dan Enjin sangkut di perdu pokok


Mangsa yang terbunuh


Mangsa yang sekarang koma

Salah satu kecederaan mangsa yang koma

Gambar mangsa yang terbunuh-Pemandu

Mangsa yang koma

12 comments:

  1. Subhanallah.... tak tahu apa nak kata....

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Hancur kereta,mmg kemalangan yang ngeri...

    ReplyDelete
  3. sbg classmate arwah.. aku amat terasa pemergiannye.. ilang sorg rakan yg bleh membuat kn aku x kering gusi.. arwah sorg yg kelakar.. semoga arwah tenang disana.. al-fatihah..

    ReplyDelete
  4. Pak Din, Kete y eksiden tu macam penah nmpk...tp owner tu xkenal la..
    n mangsa y koma tu macam kenal sbb dia budak kancil...tp xpasti la..

    ReplyDelete
  5. sbg classmate.. aku sgt terasa kehilangannya.. al-fatihah utk abdul hadi mohamad rozlan.. semoga ditempatkan dikalangan org2 beriman..

    ReplyDelete
  6. muraisenja

    Innalillah.... sudah sampai azalnya di situ.

    ReplyDelete
  7. Man

    Kalau ditengokkan bangkai kereta, pemanduannya laju.

    ReplyDelete
  8. Tengku Hasnul Hadi

    Pak Din tidak kenalnya sebab tidak pernah datang ke rumah. Cuma itu kawan Adik (anak kedua Pak Din) semasa di SMK Dato' Ahmad Maher dulu.

    ReplyDelete
  9. Anuar

    Alfatihah, doa dan bertahlillah untuk roh arwah.

    ReplyDelete
  10. Anuar

    Itulah yang bersama kita mohon limpah kurniaNya.

    ReplyDelete
  11. Arwah, Abdul Hadi Rozlan, bekas pelajar ms arwah belajar di KPTM Ktn... kali terakhir jumpa arwah klu tak silap dlm thn 2009 @2008... kat Giant Ktn... mmg terkejut dgn berita ni, arwah mmg seorg yg suka senyum... Al Fatihah... semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 beriman...

    ReplyDelete
  12. Intan Noorazlina

    Uncle pun ada dengar yang Arwah ni kelakar dan senang bergaul.

    Semuga Allah rahmati rohnya. Alfatihah.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa