Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, July 3, 2010

Hilang Kuasa Baru Nak Merungut

Masa berkuasa angkuh dan abaikan tugas. Bila hilang kuasa baru nak merungut!

BN hanya boleh memberikan perkhidmatan kepada rakyat jika kekal berkuasa, kata Pengerusi Umno Lembah Pantai Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin.

Katanya, jelas sekali bahawa di kawasan kita kalah, anggota BN lumpuh apabila kemudahan yang ada dimonopoli oleh Pakatan Rakyat.

"Saya daripada bahagian di mana kita kalah. Mereka beritahu saya betapa sukarnya bagi mereka berada di bawah Pakatan," katanya dalam mesyuarat tahunan bahagiannya di PWTC, Kuala Lumpur hari ini.

"Mereka perlu bekerja keras, (sampai) berkempen bawah khemah di rumah mereka.

"Inilah yang berlaku kalau kami tidak lagi berkuasa," katanya yang juga menteri wilayah persekutuan dan kesejahteraan bandar Malaysia.

Sumber mk

3 comments:

  1. salam admin........

    baru depa tuuuuuuuu......
    dulu bukan main eksyen lagi......
    nasib baik ada tinggai sikit lagi kat depa....
    lepas nie grombolan akan pupuih dimakan anai-anai pakatan.......

    kah kah kah

    ReplyDelete
  2. nana tanjung

    Terima kasih di atas kunjungan dan Tahniah!

    Itulah semasa berkuasa tak angkuh dan lupa diri bila dah hilang segala barulah nak mengeluh dan menyesal.

    Memang padan dengan muka depa pun!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa