Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, August 17, 2017

Nak kata apa lagi.......dah kedua-dua pihak jenis muka tak tahu malu!

Lantikan politik melibatkan PKR di Kelantan dikekalkan
Irwan Muhammad ZainAstro Awani |  Ogos 16, 2017 18:26 MYT
Lantikan politik melibatkan PKR di Kelantan dikekalkan
Ahmad Yakob sebelum ini pernah berkata bahawa kerajaan negeri pimpinan PAS masih memerlukan kerjasama PKR. - Gambar fail
KUALA LUMPUR: PKR mengesahkan semua lantikan politik melibatkan parti itu di Kelantan akan mengekalkan jawatan masing-masing.

Dalam satu kenyataan media hari ini, Pengerusi Majlis Pimpinan PKR Kelantan Abdul Aziz Abd Kadir berkata keputusan itu dibuat ekoran kenyataan Menteri Besar Datuk Ahmad Yakob sebelum ini, yang menyatakan bahawa kerajaan negeri pimpinan PAS masih memerlukan kerjasama PKR.

Jelas Abdul Aziz, biro politik PKR yang bermesyuarat pada Selasa malam juga bersetuju untuk mengekalkan beliau sebagai Pengerusi Majlis Pimpinan PKR Kelantan.
“Biro Politik telah dimaklumkan dan diberikan penjelasan mengenai senario politik semasa di negeri Kelantan,” kata Abdul Aziz.

Menurut Abdul Aziz, berdasarkan penjelasan yang diberikan, Biro Politik PKR yang diketuai oleh presiden parti, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kemudian membuat keputusan mengenai kedua-dua perkara tersebut.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada YB Presiden PKR dan Biro Politik Pusat yang memberikan kepercayaan kepada saya untuk terus memimpin MPN Negeri Kelantan.

“Saya bersama MPN Negeri Kelantan akan terus komited untuk memperkukuh kedudukan PKR di negeri Kelantan khususnya dalam menghadapi PRU-14,” katanya.

Mei lalu, Biro Politik PKR telah mengeluarkan arahan kepada PKR Kelantan supaya meletakkan jawatan yang diperolehi melalui lantikan politik ekoran berakhirnya kerjasama antara parti itu dengan PAS.

PKR Kelantan diberikan tempoh sehingga hujung Julai lalu untuk melepaskan jawatan lantikan politik namun tiada seorang pun yang melepaskan jawatan.

2 comments:

  1. pkr kata kt pas... pkr pun sama jugak.. dua2 talam serbaguna...takde telur... atau telur ada 3 biji...

    ReplyDelete
  2. Please let me know if you're looking for a writer for your site.
    You have some really great articles and I think I
    would be a good asset. If you ever want to take some of the load off,
    I'd love to write some content for your blog in exchange
    for a link back to mine. Please send me an e-mail if interested.
    Thank you!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa