Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, April 29, 2013

Budak Terencat Akal Ni Nak Apa Sebenarnya?

Aku malas nak tempekkan gambar muka bengong dia tu kat blog ni
Ko orang bacalah kenyatannya yang bengong seiras gila babi kat bawah ni

Aku takleh nak bayangkan moral macam mana yang dimaksudkannya
Adakah moral seorang perempuan yang merampas suami orang dengan cara keji dan tak pernah bertudung itu lebih baik baginya?
Atau perempuan yang menyalahgunakan wang rakyat dengan membeli lembu untuk dibela di dalam kondo suaminya?

Kalau adik aku, dah lama aku penyet-penyet dan jadikan makanan ikan kat kolam pancing!
Bekas pegawai Zuraida dakwa Nurul Izzah buruk moral
Muda Mohd. Noor April 29, 2013
Fareez mendakwa anak sulung Dr Wan Azizah itu seorang yang sangat bijak memanipulasi keadaan dan rakyat dengan berbekalkan peribadi santun dan Islamik.

PETALING JAYA: Selepas menyelar Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail, bekas Setiausaha Politik Zuraida Kamaruddin iaitu Fareez K. Intidzam hari ini menjadikan Nurul Izzah Anwar sebagai sasarannya.
Fareez mendakwa anak sulung Dr Wan Azizah itu seorang yang sangat bijak memanipulasi keadaan dan rakyat dengan berbekalkan peribadi santun dan Islamik walhal hakikatnya moralnya adalah sangat buruk.
Menurutnya, Naib Presiden PKR dan calon kerusi parlimen Lembah Pantai itu tidak  layak digelar seorang pemimpin.
Selain menjadi Setiausaha Politik Zuraida (Ketua Wanita PKR dan Ahli Parlimen Ampang), Fareez mendakwa pernah menjadi Pegawai Diplomasi Sulit (Antarabangsa) Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Bagaimanapun, Anwar menafikan Fareez pernah bekerja dengannya tetapi Zuraida berkata, pemuda itu telah melepaskan jawatannya ”Mungkin watak belaannya ini diwarisi dari ibunya Puan Presiden, Datin Seri Wan Azizah. Kedua-duanya adalah hipokrit yang terus-terusan mempergunakan harapan dan keterdesakan rakyat demi kepentingan politik peribadi,” kata Fareez dalam kenyataan media hari ini.
Sokong akta kebebasan beragama
Menurut beliau, umat Islam harus kenang kembali bahawa Nurul Izzah secara terbuka pernah menyokong pelaksanaan akta kebebasan beragama dan hak LGBT andai Pakatan menang kelak.
Sebagai seorang Islam, tambah beliau setiap umat Islam sama ada ahli PKR, PAS, Umno hatta DAP sekalipun harus sedar bahawa setinggi mana inspirasi politik, kedaulatan Islam tidak sepatutnya diinjak-injak sewenangnFareez juga mendakwa, indeks pencapaian prestasi (KPI ) khidmat Nurul Izzah kepada penduduk Lembah Pantai juga layak dipersoal.
Mungkin beliau patut berhenti politik dan kembali ke kegiatan zaman universiti yang amat digemarinya, katanya lagi.

1 comment:

  1. Tuan,

    kisah tentang mamat ni tidak layak dijadikan berita. khalas.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa