Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, April 22, 2013

Najib Cari Penyakit, Sekarang Dah Mula Rasa Sakit!

Ikutkan sangat kehendak siMamak gayut
Sekarang kepala sudah mula berdenyut
Nasiblah ko Najib!

Najib pertahan Zul Noordin sebagai pejuang isu masyarakat India
OLEH BOO SU-LYN
APRIL 22, 2013

SHAH ALAM, 22 April - Datuk Seri Najib Razak menyifatkan Datuk Zulkifli Noordin hari pejuang isu masyarakat India di Shah Alam, kerusi parlimen di mana naib presiden Perkasa itu akan bertanding pada Pilihan Raya 2013.
Langkah pengerusi Barisan Nasional (BN) tersebut mempertahankan calon kontroversi tersebut hadir walaupun pemimpin MIC S. Vell Paari memberi amaran baru-baru ini tindakan itu hanya akan menyebabkan kepada parti pemerintah tersebut kalah di Selangor pada pilihan raya 5 Mei depan ini.
“Saya sudah bercakap kepada beberapa masyarakat India dan mereko menyokong beliau,” kata perdana menteri sementara itu dalam sidang media di Hotel Concorde disini.
“Dia juga sudah memperjuangkan beberapa isu melibatkan masyarakat India di Shah Alam, seperti sekolah Tamil dan kuil di Shah Alam,” tambah pengerusi BN Selangor itu.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa