Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, October 19, 2013

Anak Derhaka: Di Mana Silapnya?

Dah 4 hari saya tak update blogSebenarnya saya berHari Raya Haji di rumah anak sulung saya di negeri yang dikuasai oleh Zambry Kadir
Kami anak beranak berkumpul di sana dan maghrib tadi baru sampai ke rumah di KB
Alhamdulillah anak-anak dan menantu-menantu masih sayang, taat serta menghormati kami
Cucu juga cukup manja dengan kami
Akaun kaki juga tidak pernah miss ditop-up oleh anak-anak
Pada saya itulah nikmat dan rahmat dari Allah kepada kami suami isteri......

Kisah di bawah adalah Bapa dan Bapa Saudara dibelasah oleh anak-anak dan menantu
Yang saman menyaman pula apa kurangnya di dalam masyarakat kita?


Anak derhaka bagai dirasuk

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa