Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, June 18, 2014

Artis: Kalau Dah Perempuan Gatal, Silelaki Garu Jerlah. Kenapa Kepoh?

Adi Putra Enggan Komen Siasatan Skandal Isteri Orang Dibuka Semula
Diterbitkan: Rabu, 18 Jun 2014 2:16 PM - Oleh: MOHD AL QAYUM AZIZI
Adi enggan mengulas mengenai perkembangan terbaharu kes skandal melibatkannya dengan seorang wanita berstatus isteri orang

PETALING JAYA: Pelakon Adi Putra enggan memberikan sebarang komen berhubung kes skandalnya dengan dengan wanita berstatus isteri orang pada September tahun lalu yang mungkin dibuka semula selepas pegawai polis yang mengendalikan kes tersebut dikenakan tindakan tatatertib.

"Tiada komen. Terima kasih," ujarnya ringkas menerusi aplikasi Whatsapp kepada mStar Online pada Rabu.


Pegawai siasatan berkenaan dikenakan tindakan tersebut selepas satu siasatan dijalankan susulan aduan daripada bekas suami wanita itu, Amiruddin Osman yang tidak berpuas hati dengan keputusan kes itu pada Disember tahun lalu yang diklasifikasikan sebagai tiada tindakan (NFA).
Adi dalam satu sidang media mengumumkan sendiri perkara berkenaan kepada pihak wartawan dan menganggap kontroversi itu selesai.

Dalam pada itu, Amiruddin memuat naik salinan dalam Instagram miliknya surat yang diterima daripada Bahagian Tatatertib Bukit Aman bagi memaklumkan tindakan terhadap seorang pegawai polis telah dilakukan.


Pada September tahun lalu, Adi didakwa menjalinkan hubungan dengan isteri orang dan aktor itu disiasat polis selepas suami wanita berkenaan iaitu seorang ahli perniagaan dari Johor membuat aduan.
Amiruddin bersama isterinya dalam satu sidang media ketika membongkar skandal berkenaan.

Pelakon KL Gangster itu didakwa saling berbalas mesej dan bertukar gambar lucah dengan wanita terbabit yang berusia 30 tahun walaupun baru seminggu berkenalan.

Adi dikatakan berkenalan dengan wanita terbabit menerusi laman Instagram dan kemudian mereka kerap berbalas mesej melalui aplikasi WhatsApp sejak 29 Julai tahun lalu sehinggalah perbuatan berkenaan dihidu suami wanita itu.

Bagaimanapun Amiruddin dan isterinya telah bercerai selepas insiden itu. Mereka mempunyai seorang anak.

2 comments:

  1. Tanda gatal senang je ada tahi lalat Tu tanda nya ppuan KE lelaki gatal

    ReplyDelete
  2. Dah nama pelakon....mmg suka berlakon la.
    Mmg jenis sial

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa