Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, September 18, 2010

Akan Hilang Dua Hari

Mungkin tidak akan update blog selama dua hari. Saya akan ke Ipoh dan Lumut hantar Along yang telah bertukar ke Lumut dari Kota Kinabalu.

Gambar Along, Mamanya bersama kawan sepejabat Mamanya
di hari Pertunangan Along pada 13 Sept. 2010.


4 comments:

  1. semoga selamat dalam perjalanan.... jutaan terima kasih kerana sudi menerima kunjungan saya sekeluarga ke rumah Pak Din....Salam aidilfitri.

    ReplyDelete
  2. asalamualikum... ayahnda
    moga selamat sampi dan kembali

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah selamat sampai juga ke rumah Pak Din. Terharu dengan layanan baik dan mesra Pak Din walaupun Pak Din agak tesipu-sipu dan terperanjat kerana diterjah oleh kami.he he he

    InsyaALLAH, lain kali nak pergi lagi rumah Pak Din dengan niat nak beramah mesra dengan auntie, along ,adik dan the pets.

    p/s banyak buah tangan kami bawa balik dari Pak din. Kalau sembang lama lagi, harus Pak Din kait rambutan gading untuk kami. Cepat-cepat minta diri sebab gerun Pak Din keluarkan kameranya.he he

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat Along... tak lama lagi PakDin pun nak dapat anak lelaki dah ni.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa