Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, November 3, 2012

Ingatkan Dari Sumber Sahih, Rupanya......

Rupanya dari blog sex, merapu dan munafiq...

Petikan: Peristiwa di Lake Club

Pengawal Keselamatan Lake Club: Maaf encik, kenderaan yang dibenarkan meletakkan kenderaan disini hanyalah kepada 3 buah kenderaan sahaja. YDP Agong, Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

Bodyguard Anwar IbrahimApa ingat Perdana Menteri tu besar sangat ke? Ehhh Dato Seri Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang, taraf dia sama dengan Perdana Menteri. Tunggulah nanti kami take over Goverment masa itu baru kau orang melutut depan kami.

Pengawal Keselamatan Lake Club: Maaf encik, saya menjalankan tugas mengikut arahan dari pihak atasan Lake Club. Ketua Pembangkang, Menteri, Timbalan Menteri, YB, Dato, Tan Sri semua meletakkan kenderaan dibawah. Jika encik tidak berpuas hati boleh maklumkan kepada pihak pengurusan Lake Club.

Bodyguard Anwar Ibrahim: Kau ni banyak cakap pulak, aku tunggu kau dekat luar sekarang nak tengok hebat setakat mana kau ni.


Nak tahu lanjut bacalah sepenuhnya di sini
Ada sesiapa boleh sahkan?

2 comments:

  1. pergh bro. setakat nak buat skrip macam tu bebudak sekolah pun boleh. Buktinya mana. kalau setakat nak skrip gua boleh bikin skrip lucah semua pemimpin umno.. tapi gua bukan kaki fitnah macam tu..

    ReplyDelete
  2. Ghopenya berita dari "Blogger Tersohor" Papa Gomo.
    Kalau berite deme ni mati idup balik teman tak percaye.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa