Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, October 29, 2013

Enggan Terlibat Dalam Aktiviti Pembangkang: Rasa Susah Nak Cari Makan Ke?

Rabu Oktober 30, 2013
Hairie Othman Enggan Terlibat Dalam Aktiviti Pembangkang
Hairie Othman tidak mahu terlibat dengan aktiviti Pakatan Rakyat.

PETALING JAYA: Pelakon Hairie Othman menjelaskan tidak lagi terlibat dengan apa-apa juga aktiviti parti anjuran Pakatan Rakyat.
Hairie, 42, turut berkata, dia juga tidak terlibat menyertai kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau di Yan, Kedah yang sedang berlangsung.
"Saya tidak mahu komen apa-apa tentang ini, buat masa sekarang saya tidak terlibat dengan apa-apa kempen atau ceramah Pakatan Rakyat termasuk Pilihan Raya Kecil yang sedang berlangsung di Yan Kedah," katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Selasa.
Hairie berkata demikian ketika diminta mengulas tentang penglibatannya dalam kempen untuk parti pembangkang dalam PRK, DUN Sungai Limau yang akan berlangsung pada 4 November depan.
Ketika ini pelakon Abby Abadi dan Leman (Raja Lawak) dilihat berkempen atas tiket Pas selain beberapa artis lain yang dijangka berbuat demikian seperti Aishah dan Bob Lokman.
Pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU-13) lalu Hairie aktif berkempen untuk Pas tetapi seakan-akan merajuk selepas apabila Pakatan Rakyat dikatakan tidak mempedulikannya termasuklah gagal memberikan projek seperti yang dijanjikan selepas PRU itu berakhir.
“Saya tak mahu komen. Sampaikan kepada bos kamu,” tambahnya. - sumber

4 comments:

  1. Ingat Allah yang bagi rezeki. tak usah gusar perjuangan kita menentang kaun munafik dan kufur.Dalam Islam tak ada sekerat jalan,itu Allah tak suka berjuang mesti ketitisan darah terakhir insya Allah kita dapat jannah.

    ReplyDelete
  2. harap hairie insaf dan sedar,malah bertaubat atas segala cacimaki dan umpat cela keatas orang umno dulu. mungkinkah ini balasan tuhan,. sedarlah pas cuma pati politik yang menggunakan agama

    ReplyDelete
  3. harap hairie insaf dan sedar,malah bertaubat atas segala cacimaki dan umpat cela keatas orang umno dulu. mungkinkah ini balasan tuhan,. sedarlah pas cuma pati politik yang menggunakan agama

    ReplyDelete
  4. susah nak cari makan, kena gam. So lebih baik buat filem je.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa