Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, July 1, 2014

Artis: Dia Minta Bukti, Polis Dah Ada Bukti!

Polis sahkan Awie disiasat
Oleh NUR AISHAH AMIN

KUALA LUMPUR – Polis mengesahkan penyanyi rock terkenal, Awie atau nama sebenarnya Azhar Othman, 45, sedang disiasat atas dakwaan sengaja mencederakan isteri sendiri.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Datuk Mohd. Adnan Abdullah berkata, penyanyi dan juga pelakon yang terkenal menerusi filem Zombie Kampung Pisang itu ditahan sebelum kenyataannya diambil untuk siasatan.
“Awie kemudian dibebaskan dengan ikat jamin... dia kini disiasat kerana disyaki dengan sengaja mendatangkan cedera kepada isterinya,” kata beliau ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

5 comments:

  1. Dayus bagi lelaki yg memukul isteri.penumbuk,penampar dan terajang terhadap isteri hanya diamalkan suami bapok jer.

    ReplyDelete
  2. Benar kata ko anno.... Berasa berani bertumbuk le dgn jantan lain... Arapnyapengandilan lebih baik... Sumbat aja pemukul wanita ke penjara wanita kasi dia pulak kna pukul kat geng wanita... Manusia dayus....

    ReplyDelete
  3. Siapa tak kenal awei tu..kaki pukul...kaki gaduh...samseng tu.. .mafia melayu tu.
    Siapa la yg malang yg nak berlaki jantan mcm tu..

    ReplyDelete
  4. korang janganlah cakap macam-macam kat awie tu.., tak hormat ke ? dia tu pangkat bawaaaah sikit dari ayahanda, tak takut ke nanti jamil khir baharom, harusanasini, zahid komidi ngan Ibrahim ali (?) keluarkan fatwa memancung kepala sesiapa yang menghina dia dan fatwa bughah akan dikeluarkan oleh pihak tertentu kepada sesiapa yang mengutuk si awie ni

    ReplyDelete
  5. Dayus perkara lain.. Pukul bantai perkara lain.. Tiada kaitan pukul bantai dengan dayus.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa