Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, October 21, 2017

Penahanan Shafei Apdal: Rakyat Sabah khususnya dan Malaysia amnya tidak bodoh!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=319413678534762&id=313995152409948

http://www.borneotoday.net/shafie-apdal-arrested-by-macc-at-9pm-will-be-remanded-on-friday/

SAYA BERDOA YB DATO SERI SHAFEI APDAL AKAN TABAH DAN INSYA-ALLAH BERTAMBAH KUAT UNTUK TAWAN NEGERI SABAH PADA PRU14 NANTI!! AMEEN!!

Penahanan presiden parti Warisan YB Dato Seri Shafei Apdal pada jam 9 malam tadi di Kota Kinabalu sudah diduga dan dijangkakan.

Saya amat kagum dengan kualiti kepimpinan YB Dato Seri Shafei Apdal yang memesan kepada keseluruhan para penyokong untuk menghormati proses undang-undang bagi menyiasat segala tuduhan keatas diri beliau.

Penahanan ini akan membuatkan YB  Dato Seri Shafei Apdal akan bertambah popular seterusnya akan berjaya menawan negeri Sabah pada PRU 14 nanti!! Insya-Allah!! Ameen!!

Rakyat Sabah khususnya dan Malaysia amnya tidak bodoh!!

Kita semua tidak perlu risau kerana mantan Menteri Pembangunan Luar Bandar ini adalah seorang tokoh pemimpin yang bersifat kental!!

Dalam masa yang sama kami ingin mengucapkan *'SELAMAT HARI ULANG TAHUN KE 60' dan semoga YB Dato Seri Shafei Apdal dianugerahkan kesihatan terbaik, semangat juang yang lebih tinggi serta senantiasa dipelihara oleh Allah swt!!* Ameen!!

Demi perjuangan untuk tegakkan kebenaran; *LAWAN TETAP LAWAN!!*

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
20 Oktober 2017

1 comment:

  1. Ya betul Dato. Proses undang undang akan memberitahu rakyat samada diperbodohkan sebelum ini atau tidak. Mari doakan bersama. Ingat Dato, dunia ini Allah yang punya.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa